شرکت املاک دانوب

(DANUBE Properties) یک توسعه دهنده املاک پیشرو هندی در امارات است و با تحویل به موقع و کیفیت بی نظیر، خدماتی فراتر از حد انتظار به مشتریان خود ارائه می‌دهد. املاک دانوب بخشی از گروه دانوب است که از سال 1993 فعالیت خود را در زمینه ساخت و ساز املاک در دبی آغاز کرده است.

شرکت دانوب برای رفاه حال مشتریان خود تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است. مثلا امکان پرداخت اقساط 1% برای مشتریان وجود دارد. شرایط پرداخت طوری است که 60 تا 65 درصد از مبلغ باید پرداخت شود و الباقی بعد از کلید به صورت 1% ماهانه پرداخت شود. 
تسهیلات دیگری که شرکت دانوب به مشتریان خود ارائه می‌دهد این است که واحدهای خود را به صورت فول فرنیش تحویل می‌دهد. همچنین امکانات بسیار زیادی مثل سالن سینما و کتابخانه و دکتر 24 ساعته در ساختمان‌هایی که این شرکت می‌سازد ارائه می‌شود.

DANUBE

پروژه‌های شرکت املاک دانوب

میرکلز: این پروژه در منطقه ارجان قرار دارد و در فاصله چند دقیقه ای با میراکل گاردن قرار دارد. در پروژه میرکلز استودیو و آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه قرار دارد.
پروژه دریمز: این پروژه یک تاون هاوس مجلل است و در منطقه الفرجان قرار دارد. به خانه‌های مسکونی با قیمت مناسب‌ و در عین حال همراه با امکانات مدرن که در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد تاون هاوس می‌گویند. در پروژه دریمز 171 واحد مجلل تاون هاوس ارائه شده است.

گلیتز رزیدنس 3: این پروژه در دبی اسپورت سیتی قرار گرفته است و مجموعه ای از واحدهای آپارتمانی و استودیو است. طراحی واحدهای آپارتمانی این پروژه به صورت کاملا مدرن طراحی شده است. همچنین 8 فروشگاه برای رفاه حال ساکنین در این مجموعه وجود دارد. در پروژه گلیتز ريزيدنس 3 محیط مناسبی برای یک زندگی ایده آل فراهم شده است.

درخواست مشاوره رایگان