پالم جمیرا (Palm Jumeirah)

پالم جمیرا یک جزیره دست ساز در ساحل خلیج فارس و واقع در شهر دبی است. این جزیره به حدی شگفت انگیز و بزرگ است که برخی آن را به عنوان هشتمین عجایب جهان می‌شناسند و خرید ملک در پالم جمیرا یکی از مناطق پرطرفدار برای سرمایه گذاری است.
علت نام گذاری این جزیره، به علت شباهت ظاهری آن به درخت نخل است.
در این جزیره هتل‌های معروف و لوکسی وجود دارد که در هر فصلی بسیار پر رونق است. علاوه بر این امکانات تفریحی ویژه‌ای در این جزیره وجود دارد که آن را تبدیل به یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در دبی کرده است.

برای سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی می‌توانید با مشاوران عربلند در ارتباط باشید تا بهترین پروژه در بهترین محله‌های دبی را با توجه به شرایط و بودجه شما معرفی کنند.

قسمت‌های مختلف پالم جمیرا

تنه اصلی توسط یک مونوریل که اولین مونوریل خاورمیانه است، به ساحل دبی وصل می‌شود و برای رفت و آمد بین جزیره و ساحل دبی استفاده می‌شود. علاوه بر آن یک تونل در زیر آب ساخته شده که منطقه الصفوح دبی به بدنه اصلی وصل می‌شود.
در بخش غربی تعداد زیادی آپارتمان و ساختمان‌های مسکونی و در قسمت شرقی ساختمان‌های اداری وجود دارد.

قسمت‌های شبیه به شاخه‌های درخت پالم، 17 شاخه است که شامل واحدهای مسکونی و ویلاهای ساحلی است. حاکم دبی (محمد بن راشد آل مکتوم) در یکی از این شاخه ها ساکن است.

این بخش طوری ساخته شده است که به عنوان موج شکن عمل می‌کند، علاوه بر آن بسیاری از هتل‌های لوکس مثل هتل آتلانتیس در این قسمت قرار گرفته است.

Palm Jumeirah

مراکز تفریحی پالم جمیرا

مراکز درمانی پالم جمیرا

دسترسی به پالم جمیرا

حمل و نقل عمومی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، هیچ کدام در داخل پالم فعال نیستند و تنها راه رسیدن به پالم است. برای رفت و آمد در داخل پالم می‌توانید از مونوریل و تاکسی استفاده کنید. مونوریلی که در داخل پالم فعال است، اولین مونوریل در خاورمیانه است و در مدت 10 دقیقه از ابتدا تا انتهای پالم می‌رود.

ایستگاه مترو

ساده‌ترین راه دسترسی به پالم جمیرا استفاده از مترو است. نزدیکترین ایستگاه مترو به جزایر پالم جمیرا، ایستگاه مترو نخیل است و فقط با پرداخت هزینه 5 درهم از مترو استفاده کنید.

تاکسی

با پرداخت هزینه بیشتری حدود 175 تا 225 درهم می‌توانید می‌توانید با تاکسی به پالم جمیرا بروید. تاکسی تلفنی اوبر هم برای دسترسی به پالم جمیرا وجود دارد که به طور میانگین 125 درهم هزینه دارد.

درخواست مشاوره رایگان