پاسپورت دبی با خرید خانه | از شعار تا واقعیت

پاسپورت دبی با خرید خانه را شاید در شعارهای تبلیغاتی پر زرق و برق فضای مجازی دیده باشید. اما واقعیت چیست؟ باید گفت شما نمی‌توانید فقط با خرید ملک صاحب پاسپورت امارت شوید. بلکه پس از سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی به میزان مشخص و دریافت اقامت بلند مدت طلایی، می‌توانید به دلخواه درخواست خود را به مقامات ارائه دهید.

خرید ملک در شکل‌های گوناگون شما را صاحب ویزاهای موقت با قابلیت تمدید طولانی مدت خواهد کرد. دبی شهری باشکوه با معماری شهری فوق‌مدرن، فعالیت‌های تفریحی منحصربه‌فرد، و قوانین تجاری دوستانه است که می‌تواند بازدیدکنندگان را مجذوب خود کند تا تصمیم بگیرند اقامت خود را برای مدت نامحدود تمدید کنند. 

در حالی که اقامت دبی برای سال‌ها رویایی غیرممکن به نظر می‌رسید، اصلاحات جدید دولت امارات در قوانین اقامت و ویزا به شما کمک می‌کند تا آرزوی اقامت در دبی را محقق کنید. در این مقاله از عربلند به بررسی آخرین قوانین در خصوص نحوه اخذ ویزای امارات از طریق خرید ملک در دبی می‌پردازیم. 

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

آیا اخذ ویزای اقامت دبی از طریق سرمایه گذاری املاک امکان پذیر است؟

کلان شهر فوق مدرن دبی مملو از شگفتی‌ها است و دارای نشانه‌های نمادین و جاذبه‌های شگفت انگیز بیشماری است. این موضوع فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است و دولت امارات قوانین ویزای قدیمی را به شیوه‌ای سرمایه‌پسند بازنگری کرده است تا اعتماد سرمایه‌گذاران را حفظ کند و جریان نقدینگی در بازار املاک و مستغلات را افزایش دهد. 

با توجه به قوانین اقامتی که به تازگی اصلاح شده است، می‌توان پاسپورت دبی با خرید خانه را دریافت کرد اما به صورت موقت. به عنوان یک سرمایه گذار، می‌توانید از میان طیف وسیعی از املاک پیشرفته موجود برای فروش در دبی، زیر نظر مشاوران کاربلد املاک عربلند، گزینه مورد نظر را انتخاب و یکی از چندین نوع ویزاهای اقامت موجود را دریافت کنید. یکی دیگر از سوالاتی که از ما می‌پرسند این است که با اقامت دبی به کدام کشورها می‌توان سفر کرد اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است مقاله ربوط به آن را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

 

پاسپورت دبی با خرید ملک

مطالعه کنید: خرید اقساطی ملک در دبی

تابعیت دبی از طریق خرید ملک؛ بایدها و نبایدها

شهروندان خارجی علاقه‌مند به دریافت شهروندی امارات متحده عربی از طریق خرید ملک در دبی اقامت طولانی مدت را به دست آورند، اما دریافت درجه شهروندی و دریافت پاسپورت دبی با خرید خانه در اختیار سرمایه گذاران نیست. واقعیت این است که در مورد شهروندی، نامزدها توسط شورای اجرایی، حاکم یا دادگاه ولیعهد دبی انتخاب می‌شوند و متقاضیان فقط می‌توانند درخواست خود را پس از سرمایه‌گذاری بلند مدت ارائه دهند.

مزایای پاسپورت موقت دبی با خرید خانه

همانطور که احتمالا می‌دانید، دبی در چند سال گذشته به یک مرکز تجاری بزرگ در خاورمیانه تبدیل شده است و امارات متحده عربی هر ساله سرمایه گذاران زیادی را جذب می‌کند. دبی یکی از بهترین مراکز تجاری در جهان است. سبک زندگی شگفت انگیز، چشم‌اندازهای متنوع، شبکه جاده‌ای کارآمد و شهرت دبی به عنوان مقصدی مناسب برای خانواده، این شهر را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرت تبدیل کرده است. اما چرا اینگونه است:

  • حمایت دولت یک ستون کلیدی برای موفقیت بخش املاک و مستغلات دبی است
  •  بازده خوب و فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار سودآور.
  •  با ویزای ملکی در دبی می توانید تا زمانی که بخواهید در امارات بمانید.
  • در صورت خرید ملک در دبی و اخذ اقامت، به راحتی می‌توانید حساب بانکی امارات را راه اندازی کنید.
  • همچنین افرادی که ویزای سرمایه گذاری ملک در دبی دارند می توانند گواهینامه رانندگی امارات را دریافت کنند.
  • اقامت دبی به شما این امکان را می‌دهد که مجوز تجارت خود را به راحتی تمدید کنید.

انواع مختلف ویزای املاک دبی چیست؟

دولت امارات چندین نوع ویزا را برای کسانی که می‌خواهند بر اساس شرایط و ضوابط خرید خود در املاک و مستغلات در این کشور سرمایه گذاری کنند، ارائه می‌دهد که به سبب آن سرمایه‌گذار مشمول اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت می‌شود.

 اصولا پاسپورت موقت دبی به دو دسته ویزای بلند مدت (بیش از پنج سال) و کوتاه مدت (کمتر از پنج سال) تقسیم می‌شوند. گفتنی است ویزاهای کوتاه مدت از 48 ساعت تا ویزای دو ماهه را شامل می‌شود که در موارد گوناگون قابل تمدید است.

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

سرمایه‌گذاری برای دریافت اقامت طلایی

سرمایه گذاران می‌توانند اقامت طلایی در امارات را با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات که شامل داشتن یک یا چند ملک در این کشور به ارزش مجموع حداقل 2 میلیون درهم امارات است، دریافت کنند. این املاک می‌تواند شامل مسکونی، تجاری یا انواع دیگر املاک و مستغلات باشد. در این زمینه لازم است از تخصص و تجربه مشاوران املاک تایید شده در دبی بهره بگیرید تا مسیر دریافت ویزای طلایی امارات، سریع و بدون اشتباه پیموده شود. شرکت عربلند در این مسیر، همراهی مطمئن برای شما خواهد بود.

خرید ملک در دبی و دریافت پاسپورت امارات

پیشنهاد مطالعه: اجاره ملک در دبی

پاسپورت دبی با خرید خانه چقدر واقعیت دارد؟

قوانین اقامت امارات متحده عربی به گونه‌ای اصلاح شده است تا خارجی‌ها بتوانند املاک را در دبی خریداری کرده و اقامت خود را دریافت کنند. به لطف قانون جدید تابعیت امارات متحده عربی، سرمایه گذاران اکنون می‌توانند در صورت داشتن معیارهای خاصی تابعیت امارات و اخذ پذیرش حاکمان دبی شهروندی دبی را نیز به دست آورند که البته کار آسانی نیست.

 در مسیر خرید ملک و اخذ اقامت بلند مدت و پاسپورت موقت دبی می‌توانید راهنمایی همکاران ما در شرکت عربلند را داشته باشید. همچنین ما به تمام پرسش‌هایتان در زمینه در تقاضای شهروندی دبی پس از خرید ملک پاسخ خواهیم داد.

پرسش‌های پرتکرار در زمینه پاسپورت دبی با خرید خانه

آیا میتوانم ویزای امارات را تمدید کنم؟

اینکه آیا می‌توانید ویزای امارات متحده عربی خود را تمدید کنید یا نه به نوع ویزا و هدف شما از اقامت در طول مدت زمان طولانی بستگی دارد. برخی از انواع ویزا قابل تمدید هستند در حالی که برخی دیگر قابل تمدید نیستند، بنابراین مهم است که دستورالعمل‌ها را از قبل بررسی کنید.

چگونه می توانم پاسپورت دبی بگیرم؟

پاسپورت امارات متحده عربی در دبی را می‌توان از طریق نسب، تابعیت، ازدواج یا با شایستگی استثنایی اعطا کرد. گزینه دوم برای سرمایه گذاران در دسترس است. قبل از درخواست شهروندی، ابتدا باید به میزان مشخصی سرمایه گذاری کنید و سپس مراحل درخواست شهروندی را طی نمایید.

تابعیت امارات را چه نهادی تایید می‌کند؟

شما می‌توانید تابعیت امارات متحده عربی را تنها از طریق دادگاه حاکمان و ولیعهد، دفاتر شوراهای اجرایی و کابینه بر اساس نامزدهای نهادهای فدرال به دست آورید.

4.7/5 - (9 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.