معاملات ملکی در دبی با ارز دیجیتال | در مسیر پیشرفت جهانی

آیا می‌دانستید که می‌توانید برای خرید ملک در دبی از ارز دیجیتال استفاده کنید؟ امروزه رفته رفته کل جهان برای تراکنش‌های عمده به سمت بیت کوین می‌رود و در دبی، این ارز دیجیتال برای تسهیل تراکنش‌های یکپارچه مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله عربلند، ما نه تنها به امکان معاملات ملکی در دبی با ارز دیجیتال می‌‌پردازیم، بلکه برتری این روش معامله در مقابل گزینه‌های دیگر را بررسی خواهیم کرد.

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

رویکرد دبی به استفاده از ارز دیجیتال در معاملات

پیش از این، بانک مرکزی امارات مدعی شده بود که ارز مجازی را قبول نمی‌کند. با این حال، مقامات اوراق بهادار و کالا در دبی پیش‌نویس قوانینی را برای تجارت دارایی‌های کریپتو منتشر کردند که بر اساس آن، تجارت دارایی‌های مجازی در صرافی‌های محلی در دبی مجاز شناخته شد. آن‌ها همچنین صرافی‌ها را ملزم کرده‌اند تا برای دریافت مجوز از SCA و رعایت برخی قوانین ضد پولشویی در هر معامله اقدام کنند. 

 گسترش صنعت ارز دیجیتال در معاملات جهانی

در چند سال گذشته، صنعت بلاک چین شاهد رشد سریعی بوده است. همین سرعت رشد سبب شده تا درصد نفوذ این ارزها در معاملات بالا رود و در داد و ستدهای روزمره به عنوان یک مبدل استفاده گردد. 

دبی نیز که همواره در دست یافتن به تکنولوژی‌های روز، گوی سبقت را از دیگر نقاط جهان ربوده و همواره به خاطر رویکرد آینده نگر خود مشهور است، امروزه وجود ارز دیجیتال در معاملات املاک و مستغلات خود را پذیرفته است و پتانسیل بیت کوین را در بازار پر جنب‌و‌جوش املاک خود رواج داده است. حال ببینیم  چگونه می‌توانید از این فرصت برای داشتن آپارتمان، خانه شهری و ویلا در دبی استفاده کنید.

خرید خانه در دبی با ارز دیجیتال

مطالعه کنید: قیمت ملک در دبی

چرا خرید ملک در دبی با ارز دیجیتال رواج یافت؟

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا استفاده از بیت‌کوین برای معاملات ملک در دبی به طور فزاینده‌ای رو به افزایش است؟ از آنجایی که مردم از فناوری‌های جدیدی که زندگی را ساده می‌کند استقبال می‌کنند، ارز دیجیتال را به عنوان یک وسیله مبادله آسان در زمینه‌های مختلف از جمله املاک و مستغلات پذیرفته‌اند. اما دلیل این استقبال چیست؟ در این بخش دلایل افزایش خرید ملک در دبی با ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم:

چالش‌های معاملات سنتی

اسناد فراوان، کارمزدهای قابل توجه و واسطه‌های گوناگون، دردسرهای بسیاری پیش روی معامله کنندگان پدید می‌آورد. با این حال، ارز دیجیتال این موانع را کاهش می‌دهد و معاملات را آسان و مقرون به صرفه می‌کند.

 راه‌های امن انتقال پول با ارز دیجیتال سبب شده تا همگان آن را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند. وقتی صحبت از انتقال سرمایه می‌شود، بیت کوین مقرون به صرفه‌ترین روش در نظر گرفته خواهد شد. در دبی نیز خرید ملک با ارز دیجیتال به عنوان امن‌ترین گزینه شناخته شده است. امروزه بسیاری از سرمایه‌گذاران برجسته آن را انتخاب می‌کنند تا از معامله‌ای ایمن و سریع داشته باشند.

ارز دیجیتال، بخش مهمی از استراتژی‌های توسعه امارات

Business Insider، یک مجله معروف ایالات متحده، گزارش داد که در سال 2018، بیش از 50 آپارتمان لوکس با بیت کوین در دبی فروخته شد که اولین معامله املاک و مستغلات شهر دبی با ارزهای دیجیتال است.

 از آن زمان، ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای در بین مردم دبی رایج شده است. معامله ملک با ارز دیجیتال امن و قانونی است و این روند را برای سرمایه‌گذاران راحت‌تر می‌کند.

 استفاده از ارزهای دیجیتال در دبی چنان پیشرفت کرده است که حتی ساکنان می‌توانند قبض‌های آب و برق و یا اجاره ملک در دبی را  از طریق ارز دیجیتال بپردازند و با استفاده از بیت‌کوین و یا تتر انواع تراکنش‌های دیگر را انجام دهند.

چگونه با ارز دیجیتال از برترین شرکت‌های املاک در دبی ملک بخریم؟

فرآیند معامله ملک در دبی  با ارز دیجیتال بسیار آسان است. اگر با یکی از شرکت‌های املاک و مستغلات برتر در دبی تماس بگیرید می‌توانید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید . هنگامی که ملک مورد نظر را در دبی انتخاب کردید، می‌توانید به راحتی معامله را با انتقال پول خود از طریق ارزهای دیجیتال برای خرید آپارتمان‌ها، خانه‌های شهری یا ویلاهای مورد علاقه به سرانجام برسانید. 

مشاوره رایگان با مشاورین املاک عربلند

خرید ملک با بیت کوین و تتر

نکات مهم هنگام خرید ملک با ارز دیجیتال

 کسانی که می‌خواهند از طریق مبادله ارز دیجیتال خرید و فروش داشته باشند باید توجه کنند که دوره‌هایی در سال وجود دارد که بیت کوین و ارز دیجیتال نوسانات شدیدی را تجربه می‌کند. پس بازار ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید و قبل از سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام دهید.

  • مطمئن شوید که نوسانات بازار را در معامله در نظر گرفته‌اید.
  • اپراتور یا شخص ثالثی که معامله را تسویه می‌کند نیز باید کاملا مورد اعتماد باشد.
  •  از مشتریانی که پیش از شما از این سرویس استفاده کرده‌اند، نظر‌خواهی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که این معامله با تمام قوانین امارات متحده عربی مطابقت دارد.

 امروزه، برخی از شرکت‌های تجارت ارزهای دیجیتال تحت حوزه‌های قضایی ابوظبی و دبی فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال، بازار جهانی ابوظبی (ADGM) یک چارچوب نظارتی جامع برای تجارت توکن‌های دیجیتال ایجاد کرده است. توجه داشته باشید باید مدارک لازم مانند پاسپورت بین‌المللی، کارت شناسایی قانونی (ID)، مدرک نشانی محل سکونت و اطلاعات تماس را ارائه دهید. 

خرید ملک در دبی با ارز دیجیتال آسان می‌شود

استفاده از بیت کوین یا تتر برای خرید ملک در دبی، امکانات جدید و هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد. دبی از این ارز دیجیتال نوآورانه برای معاملات املاک و مستغلات استقبال کرده است و سرمایه‌گذاری‌ها آسان‌تر و ایمن‌تر انجام می‌شود و این مهم با کمک  فناوری بلاک چین و  شفافیت موجود در این نوع مبادله تضمین شده است. 

پرسش‌های پرتکرار در زمینه خرید ملک در دبی با ارز دیجیتال

آیا در آینده خرید همه املاک در دبی با ارز دیجیتال صورت می‌گیرد؟

این امکان وجود دارد که مقررات جدید، فرصت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاران و خریداران فراهم کند و ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان روشی جایگزین برای پرداخت هنگام خرید املاک و مستغلات استفاده شود. با این حال، هنوز این روند به یک امر عادی تبدیل نشده است.

آیا خرید ملک در ارز دیجیتال امن است؟

مانند هر سرمایه گذاری دیگری، ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری بدون ریسک نیست. ریسک‌های بازار، ریسک‌های امنیت سایبری و ریسک‌های نظارتی وجود دارد که باید مراقب آنها بود.

آیا دبی برای رمز ارزها مالیات در نظر می‌گیرد؟

دبی، به عنوان بخشی از امارات متحده عربی، هیچ گونه مالیاتی بر ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران لحاظ نکرده است.

5/5 - (4 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.