خرید ویلا در دبی | سرمایه‌گذاری در لوکس‌ترین ساختمان‌های جهان

 شاید شما هم جزو کسانی هستید که آرزوی داشتن ویلایی لوکس در دبی را داشته باشید. دبی شهری است با سبک زندگی لوکس و امکاناتی که رفاه کامل را برای شهروندانش به ارمغان آورده است. ویلاهای زیبای دبی، تنها نمادی از امارت پر زرق و برق هستند که هر کسی را برای تصاحب آن وسوسه خواهد کرد. این در حالی است که افزایش قیمت ویلاها، فرصتی برای سرمایه‌گذاری در یکی از پردرآمدترین بازارهای دبی یعنی بازار مسکن فراهم آورده است. در این مقاله از عربلند درباره خرید ویلا در دبی اطلاعات جامعی در اختیارتان می‌گذاریم.

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

مروری بر ویلاهای دبی

ویلاها، حجم قابل توجهی از پروژه‌های مسکونی در دبی را تشکیل می‌دهند. معماری ویلاها در سبک‌های گوناگون طراحی شده و از سنتی تا مدرن را شامل می‌شود. ویلاها در سه نوع اصلی ساخته می‌شوند:

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

  • ویلاهای مستقل: خانه‌های مستقل که حداکثر حریم خصوصی را شامل می‌شوند. اندازه‌های این ویلاها از 5000 تا بیش از 20000 متر مربع است.
  • ویلاهای نیمه مستقل: ویلاهایی که با یک همسایه دیوار مشترک دارند. اندازه‌ها از 3000 تا 5000 متر مربع برآورد می‌شود.
  • خانه‌های شهری: ویلاهای چند طبقه در مناطق کوچک. اندازه‌ این خانه‌ها از 1800 تا 3000 متر مربع است.

از بهترین مصالح ساختمانی استفاده شده است‌. اکثر این ویلاها دارای استخرهای خصوصی، باغ، اتاق خدمتکار و پارکینگ سرپوشیده هستند. در کنار این ویلاها در دبی، امکاناتی مانند سالن‌های ورزشی، مجموعه‌ها و زمین‌های بازی تدارک دیده شده است.

         

پیشنهاد مطالعه: خرید اقساطی ملک در دبی

مزایای خرید ویلا برای زندگی در دبی

پرسش این است که چرا خرید ویلا در دبی یکی از پیشنهادهای شرکت عربلند به شما برای خرید ملک در دبی است تا سرمایه خود را در محلی امن چند برابر کنید. در پاسخ باید گفت عواملی سبب شده تا این سرمایه‌گذاری یکی از گزینه‌های جذاب برای مهاجران به دبی به شمار آید:

افزایش تضمینی سرمایه با خرید ویلا در دبی

قیمت ویلا در دبی هر سال افزایش قابل توجهی می‌یابد. با گسترش خانه سازی در نقاط گوناگون دبی، تعداد زمین‌ها رفته رفته کاهش می‌یابد که این موضوع خواه ناخواه به مرور زمان قیمت‌ها را افزایش خواهد داد که این خود سودآوری قابل توجهی در پی خواهد داشت.

درآمد اجاره ویلا در دبی

خرید ویلا در دبی علاوه بر ایجاد سرمایه قابل توجه، امکان جریان درآمد غیرفعال عالی را فراهم می‌آورد. اگر به طور دائم در دبی زندگی نمی‌کنید، اجاره ملک در دبی گزینه‌ای است که سرمایه شما را هم زمان با حفظ اصل سرمایه افزایش خواهد داد. در دبی، متوسط درآمد سالانه اجاره ویلاها از 5% تا 8% متغیر است. با توجه به این موارد می‌توانید مبلغ اجاره را مشخص نمایید:

  • محل ویلا
  • نوع ملک
  • میزان تقاضای اجاره
  • نرخ اجاره در منطقه
  • هزینه‌های نگهداری

مالیات کم

یکی از مزیت‌های داشتن ویلا در دبی، معافيت مالیاتی سود حاصل از خرید ویلاست. به گونه‌ای که هر ثروتی که از درآمد یا افزایش ارزش‌ ملک هنگام فروش ایجاد شود، از پرداخت مالیات معاف است. این قانونی است که سبب شده سرمایه گذاران بسیاری برای سرمایه‌گذاری جذب این شهر شوند و به خرید ویلا یا خانه در دبی اقدام نمایند.

تقاضای زیاد برای خرید ویلا در دبی

یک ویلای لوکس در دبی پتانسیل درآمد عالی از اجاره و خرید را فراهم می‌کند. دبی به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان، مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند. تقاضا برای ویلا در دبی در دو سال گذشته بسیار زیاد بوده است. این موضوع به عواملی مانند تغییر سریع سبک زندگی در دبی، دسترسی به تجارت جهانی و امکانات بی‌نظیر رفاهی مربوط می‌شود. با سرمایه گذاری در یک ویلای لوکس، مطمئن باشید همیشه مشتری‌های دست به نقد آماده خرید ویلای شما هستند.

امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت دولتی

سیستم حقوقی دبی به گونه‌ای است که کاملا و همواره از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند. مالکیت در دبی به صورت مالکیت آزاد است و شما مالک مطلق سرمایه‌گذاری‌تان خواهید بود. این در حالی است که حکومت دبی به طور کامل از سرمایه‌گذاری‌های شما محافظت می‌کند. در دبی به عنوان یک سرمایه‌گذار چیزی به نام مالباخته در فرآیند سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

خانه‌های ویلایی در کدام مناطق دبی قرار گرفته است؟

در این قسمت از مقاله، بخش‌هایی از دبی را معرفی می‌کنیم که مهاجران می‌توانند گزینه‌‌های ویلایی را در این مناطق جست‌و‌جو کنند:

پالم جمیرا

جزیره زیبا و بکر معروف پالم جمیرا به عنوان هشتمین عجایب جهان شناخته می‌شود. این مجتمع مسکونی ساحلی در امتداد ساحل زیبای جمیرا واقع شده است و دارای مجموعه‌ای از ویلاها، از سبک‌های معاصر تا کلاسیک عربی است. پالم جمیرا، یکی از نمادین‌ترین مناطق مسکونی دبی، خانه بسیاری از افراد مشهور و سرمایه گذاران تجاری از سراسر جهان است. فوتبالیست مشهور دیوید بکهام یا طراح مد روبرتو کاوالی ویلاهایی در این جزیره خریده‌اند.

هیلز امارات

امارات هیلز یک مجتمع سرپوشیده معتبر است که در ساخت آن از بورلی هیلز ایالات متحده الهام گرفته شده است. این منطقه دارای برخی از منحصر به فرد‌ترین ویلاهای دبی است. جای تعجب نیست که این شهر خانه بسیاری از ساکنان برجسته، از جمله افراد مشهور، غول‌های تجاری و اعضای خانواده‌های سلطنتی از سراسر جهان است. ویلاهای امارات هیلز به دلیل طراحی‌های معماری منحصر به فرد و خیره‌کننده‌شان شناخته می‌شوند که آنها را به یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بصری در دبی تبدیل می‌کند.

البراری

Al Barari یک منطقه مسکونی الهام گرفته از طبیعت است که در قلب کویر قرار دارد. نام «البراری» در زبان عربی به معنای «بیابان» است. ویلاهای البراری دارای معماری معاصر هستند و با فضای سبز، از جمله باغ‌های گیاه‌شناسی، دریاچه‌ها و آبشارها احاطه شده‌اند.

املاک گلف جمیرا

اگر از علاقه‌مندان به گلف هستید، مجتمع‌های گلف جمیرا منطقه مناسبی برای شماست. این بخش دبی،  دارای زمین‌های گلف در سطح جهانی، همراه با طیف وسیعی از ویلاها و خانه‌های شهری است که برای یک سبک زندگی مجلل و راحت طراحی شده‌اند. این منطقه به چندین محله تقسیم شده است که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارند.

املاک دبی هیلز

دبی هیلز استیت منطقه‌ای دارای امکانات رفاهی از جمله پارک‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز خرید است. ویلاهای دبی هیلز استیت با معماری معاصر طراحی شده‌اند و تجربه زندگی لوکس و راحت را ارائه می‌دهند. دبی هیلز، برای سبک زندگی مدرن طراحی شده است.

مطالعه کنید: قیمت ملک در دبی

دغدغه‌های موجود در زمینه خرید ویلا در دبی

در حالی که ویلاها دارای مزایای بسیار زیادی هستند، نکاتی نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

هزینه‌های بالاتر نسبت به  خرید خانه در دبی

ویلاها به دلیل اندازه بزرگتر و امکانات مجلل، اغلب گرانتر از خانه‌های دیگر هستند. یراق آلات لوکس و اتاق خواب‌ها و حمام‌های بیشتر نیز می‌توانند به میزان قابل توجهی بر هزینه خرید بیافزایند. ویلاها علاوه بر قیمت اولیه خرید، حیاط بزرگتر و محوطه سازی، هزینه نگهداری بیشتری نیاز دارند. هنگام خرید ویلا، مهم است که تمام هزینه‌های بلند مدت را در نظر بگیرید.

مسئولیت‌های تعمیر و نگهداری

در حالی که داشتن بهترین ویلاها برای زندگی در دبی مزایای زیادی به همراه دارد، اما به معنای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های بزرگتر از یک آپارتمان هم خواهد بود. به عنوان مالک یک ملک مستقل، شما مسئول نگهداری و تعمیرات منظم  ملک خود هستید. این هزینه شامل محوطه‌سازی، تمیز کردن استخر، سرویس لوازم خانگی و لوله کشی است.

چالش‌های فروش ویلا در دبی

 شاید همیشه این ذهنیت با شما همراه باشد که فروش سریع ساختمان بزرگ در مقایسه با خانه‌های کوچک دشوار است و یافتن خریداران برای ویلاهای لوکس بزرگ زمان می‌برد. اما تجربه نشان داده که در زمینه ویلاهای لوکس تقاضاهای بسیاری وجود دارد که تا حد بسیاری این دغدغه را برطرف خواهد کرد. کافی است هنگام تصمیم برای فروش، کار را به مشاوران ما در شرکت عربلند بسپارید و ملکتان را با بهترین شرایط به فروش برسانید.

لزوم آگاهی از قوانین ملکی

مقررات دبی در زمینه مالکیت و نحوه اداره ملک ممکن است تغییر کند. به عنوان یک مالک، باید دستورالعمل‌‌های جدید در مورد مشاغل خانگی، سیاست‌های اجاره یا سایر قوانین را رعایت کنید. بنا‌براین از هر گونه به روزرسانی که ممکن است بر ملک شما تاثیر بگذارد مطلع باشید.

فاکتورهای کلیدی هنگام خرید ویلا دبی

هنگام خرید ویلا در دبی لازم است به این موارد توجه ویژه داشته باشید:

مکان: اگر می‌خواهید کنار ساحل، یک حومه آرام، یا نزدیک به مدارس ویلا بخرید، در مورد زمان رفت و آمد به مناطق کلیدی تحقیق کنید.

شهرت توسعه دهنده: از یک شرکت معتبر و با سابقه خرید کنید. شرکتی که با تجربه خود بتواند بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کند.

امکانات اجتماعی: مواردی را که شامل ورزشگاه، استخر، و فروشگاه‌های خرده‌فروشی است، بررسی کنید. البته توجه داشته باشید هر چه امکانات رفاهی بیشتر باشد، هزینه تعمیر و نگهداری نیز بیشتر خواهد شد.

پتانسیل فروش مجدد: ویلاهای محبوب با امکانات رفاهی قوی ارزش بهتری دارند. مناطق جدید با خدمات بیشتر، امکان فروش بهتری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

بهترین شرایط خرید ویلا در دبی با عربلند

خرید ویلا در دبی برای سودآوری، یکی از مواردی است که بسیاری از مهاجران را به سرمایه گذاری در این بخش متمایل می‌کند. اما همچنان که گفته شد خرید ویلا باید با ملاحظاتی صورت گیرد که عدم آگاهی از نکات مهم، سبب خسارات جبران ناپذیر مالی برای سرمایه‌گذاران خواهد شد. از این رو مشاوره با کارشناسان در این زمینه ضامن سلامت سرمایه شما خواهد بود. 

در این میان، شرکت مشاوران املاک عربلند با اشراف کامل بر تمامی مناطق دبی از نظر ارزش سرمایه گذاری آماده است تا تجربیات ارزنده خود را در این مسیر در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد تا خرید ویلا در دبی و همچنین اخذ اقامت دبی با خرید ملک با خاطره‌ای شیرین همراه شود. شرکت عربلند بهترین شرایط خرید ویلا در دبی را پیش رویتان می‌نهد.   

پرسش‌های پرتکرار در زمینه  خرید خرید ویلا در دبی

آیا با خرید ویلا در مناطق آزاد، مالکیت زمین ویلا هم به ما تعلق می‌گیرد؟

بله. در صورت خرید ویلا در مناطقی که برای خرید خارجیان آزاد شده است، همزمان با تملک بنا، مالکیت زمین هم بطور دائمی به شما واگذار می‌شود.

چگونه می‌توان ویلاها را برای اجاره اختصاص داد؟

سرمایه گذاران می‌توانند برای اجاره تعطیلات کوتاه مدت ویلاها از طریق شرکت عربلند اقدام کنند تا همواره از سود حاصل از سرمایه گذاری شان بهره‌مند شوند.

چه هزینه‌هایی بر عهده خریدار ویلاست؟

هزینه‌های اصلی شامل 5٪ هزینه خدمات سالانه و قبوض آب و برق و تعمیرات نگهداری بر عهده خریدار ویلا در دبی خواهد بود.

4.7/5 - (8 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.