نحوه رزرو وقت سفارت امارات

نحوه رزرو وقت سفارت امارات در ایران  یکی از پرسش‌هایی است که مهاجران به دبی مطرح می‌‌کنند. کشور امارات به ویژه شهرهای مهمی چون دبی، هر ساله شاهد حضور شمار زیادی مهاجر است که به شکل‌های گوناگون، متقاضی حضور در کشور امارات هستند. در این زمینه باید گفت برای دریافت ویزا شما به رزرو وقت سفارت امارات نیازی ندارید. در حالی که سفارت امارات متعهد است تا امور گوناگون دیگری را در زمینه اتباع اماراتی حاضر در ایران و دیگر مسائل مربوط به  مهاجران را بررسی و رسیدگی کند. در این مقاله از عربلند، زوایای گوناگون نحوه رزرو وقت سفارت امارات را بررسی خواهیم کرد.

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

درباره سفارت امارات در ایران

امارات متحده عربی مانند کشورهای گوناگون در تمام نقاط دنیا از جمله ایران، نمایندگی خود را به عنوان سفارت در تهران دایر کرده است. این سفارت نیز مانند 113 سفارت دیگر امارت در نقاط گوناگون جهان، وظیفه دارد تا امور مربوط به شهروندان اماراتی حاضر در ایران را رسیدگی نماید. همچنین سفارت امارات، متولی تبادلات سیاسی و تجاری میان کشورهای دیگر و امارات است. همچنین بخش کنسولی نیز کارهای مربوط به ایرانیانی که گذرنامه دیپلماتیک دارند را پیش می‌برد. سفیر امارات متحده عربی در تهران سیف محمد عبید الزعابی است و محل سفارت خانه در شهرک غرب، ایران زمین شمالی پایین‌تر از بیمارستان بهمن، پلاک 2 قرار دارد که از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 3 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به مراجعان است.

سفارت امارات در این موارد می تواند شما را راهنمایی نماید:

گواهی صلاحیت طرز رفتار (گود استندینگ)

این مدرک یکی از مهمترین مدارکی است که کادر درمانی متقاضی مهاجرت به امارات باید آن را داشته باشند. پزشکان و پرستاران در صورت تمایل به مهاجرت کاری بایستی با رزرو وقت از سفارت امارات و تهیه فرم‌های لازم، این مدرک را از سفارت امارات دریافت کنند. در واقع این مدرک، نشان دهنده حسن انجام کار کادر درمانی در ایران است.

تایید مدارک سفارت امارات

اگر می‌خواهید مدارکی را جهت امور مهاجرتی به تایید سفارت امارات برسانید، کافی است که مدارک ترجمه شده به زبان عربی یا انگلیسی را به سفارت ببرید. گفتنی است بردن اصل مدارک نیاز نیست و شما باید اصل مدارکی را که از دالترجمه دریافت کرده‌اید، به تایید وزارت خارجه ایران برسانید و به سفارت امارات بفرستید. دیگر خدمات سفارت به این شرح است:

  • کسب اطلاعات درباره اقتصاد، فرهنگ، ورزش و تحصیلات در امارات 
  • کسب اطلاعات در ارتباط با فرآیند اخذ ویزا و اقامت امارات 
  • اگر در پی یافتن فردی خاص در امارات هستید
  • صدور مدارک مورد نیاز برای سفر به امارات

البته در موارد دیگری به جز این موارد نیز می‌توانید جهت دریافت خدمات نسبت به رزرو وقت از طریق وکیل سفارت اقدام کنید.

تعیین وقت سفارت امارات برای دریافت ویزا چگونه است؟

دولت امارات برای تسهیل در ورود افراد به امارات، تدابیری را اندیشیده تا شما در کوتاه ترین زمان و به راحتی ویزای کوتاه‌مدت سفر به امارات را دریافت کنید. به همین منظور، برای دریافت ویزا شما نیازی به حضور و رزرو وقت سفارت ندارید. یعنی مانند دیگر کشورها، امور صدور ویزا از طریق مصاحبه در کنسولگری اجرا نمی‌شود. بلکه تمام مراحل به صورت الکترونیکی است. البته متقاضیان شخصا نمی‌توانند برای گرفتن ویزای امارات اقدام کنند. این درخواست از طریق حامی مالی یا آژانس‌های معتبر حاضر در امارات صورت می‌گیرد. 

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

مدارک لازم برای گرفتن ویزای امارات

شما می‌توانید برای انواع ویزای امارات از راه‌های گفته شده اقدام کنید . فقط لازم است مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا را آماده و برای گرفتن ویزا از طریق حامی مالی خود که در کشور امارات زندگی می‌کند، آژانس مسافرتی دارای مجوز که بلیت سفر خود را از آن خریداری کرده‌اید، هتلی در امارات که قرار است در آن اقامت داشته باشید یا یکی از خطوط هواپیمایی که قرار است با آن به امارات سفر کنید، اقدام نمایید. شما لازم است این مدارک را تهیه کنید:

  • فتوکپی صفحات پاسپورت، از تمام صفحه‌ها
  • عکس با اندازه استاندارد پاسپورت
  • رضایت پدر یا همسر برای خانم‌هایی که تنها به امارات می‌روند.
  • بلیط رفت‌وبرگشت تایید شده توسط شرکت هواپیمایی
  • گواهی رزرو هتل یا اقامت در امارات
  • متنی که انگیزه سفر را مشخص می‌کند

با داشتن این مدارک شما می‌توانید بدون نیاز به رزرو وقت سفارت، برای ویزای امارات اقدام نمایید. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر مقاله انواع ویزای امارات و ویزای طلایی امارات را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

خدمات سفارت امارات برای اموری به جز ویزا

بنابر آنچه گفته شد، به سفارت امارات در ایران وظایفی محول شده که در چارچوب خاصی آن‌ها را انجام می‌دهد. این خدمات مخصوص اماراتی‌های ساکن ایران یا دیپلمات‌های ایرانی مامور در امارات می‌شود. گاهی نیز ممکن است مشکلی حقوقی برای مهاجران ایرانی در امارات پیش بیاید که بایستی برخی از آن در ایران پیگیری شود. از این رو، مجموعه کارهای سفارت امارات را می توان در این موارد خلاصه کرد:

  • صادر کردن گذرنامه فوری 
  • تعویض گذرنامه یا صدور مجدد آن
  • اخذ رای از اماراتی های مقیم ایران
  • برابر با اصل کردن اسناد رسمی
  • تایید یا رد ازدواج‌های شهروندان امارات در ایران
  • تهیه گزارش فوت یا تولد
  • حمایت از حقوق شهروندان اماراتی ساکن ایران
  • کمک و تسهیل در خروج اماراتی‌های ساکن ایران

متقاضیانی که برای امور دیپلماتیک به ویزای امارات نیاز دارند و برای این منظور باید به سفارت مراجعه کنند، از طریق وکیل سفارت می‌توانند برای دریافت نوبت و تسریع در روند صدور ویزای مربوطه اقدام کنند.

سفارت امارات در تهران و آنچه باید بدانید

سفارت امارات پس از مدتی تعطیلی در سال 1401 دوباره فعالیت خود را با ورود سفیرش به تهران آغاز کرد. این در حالی است که بسیاری از ایرانیان از دیرباز روابط تجاری گسترده‌ای با امارات داشته‌اند و گروهی نیز با مهاجرت به امارات و سرمایه‌گذاری‌های گوناگون در بخش املاک این پل تجاری را گسترده‌تر کرده‌اند. در این مسیر کسب رضایت از سرمایه‌گذاری هنگامی میسر می‌شود که از مشاوره شرکت‌هایی با تجربه مانند شرکت عربلند که کارنامه درخشانی در این مسیر دارند بهره‌مند شوید. با عربلند افق‌های تازه‌ای پیش‌روی شماست.

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

پرسش‌های پرتکرار در زمینه نحوه رزر وقت سفارت امارت

جهت دریافت ویزا، چگونه می‌توانیم وقت سفارت امارات را دریافت کرد؟

برای دریافت ویزای امارات، به تعیین وقت سفارت امارات نیازی نیست. با یافتن آژانس‌های معتبر، برای دریافت ویزای امارات تلاش کنید.

چه ویزاهایی در مجموعه سفارت امارات در ایران صادر می‌شود؟

سفارت امارات در ایران این ویزاها صادر می‌شود: ویزای کوتاه مدت ویزای بازدید امارات ویزای چندبار ورود ویزای ترانزیت مربوط به پاسپورت دیپلماتیک

دریافت ویزای زیارتی امارات را باید به چه نهادهایی بسپاریم؟

حامی مالی که ساکن امارات است آژانس مسافرتی که برای شما بلیط سفر تهیه کرده هتل محل اقامتتان در امارات این خطوط هواپیمایی‌: هواپیمایی امارات، پرواز دبی، ایرعربیا

5/5 - (3 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.