خرید ملک در دبی کریک هاربر

دبی کریک هاربر که با نام خور دبی شناخته می‌شود، یک بندر طبیعی است که به دلیل زیبایی طبیعی خود محبوبیت بسیاری یافته است. برخی این منطقه را به دلایل گوناگون، مناسب‌ترین مکان برای زندگی می‌دانند.  به گونه‌ای که  در سال‌های اخیر سرمایه گذاران بسیاری  برای خرید ملک در دبی به دبی کریک هاربر روی آورده‌اند. اگر قصد دارید پول خود را در بندر کریک دبی سرمایه گذاری کنید یا این منطقه از دبی را برای ادامه زندگی در نظر گرفته‌اید، پیش از هر اقدامی حتما این مقاله عربلند را بخوانید.

درخواست مشاوره رایگان

خرید ملک در دبی کریک هاربر؛ سرمایه گذاری پیشرو

دبی کریک هاربر منطقه مسکونی off plan است و گزینه‌های مختلفی برای خرید اقساطی ملک در دبی در این منطقه ارائه می‌شود.  ساخت و ساز در این منطقه توسط شرکت سازنده Emaar و ساخت و ساز دولتی دبی هولدینگ مدیریت می‌شود. این منطقه که بیش از 500 هکتار زمین را در بر می‌گیرد، با تحولات روز تکنولوژی جهان همراه است. دبی کریک هاربر، بزرگترین منطقه ساحلی در دبی است و در آنجا طیف وسیعی از گزینه برای خرید ملک ارائه می‌شود. بنابراین، اگر به دنبال یک سبک زندگی لوکس ساحلی در دبی هستید، دبی کریک هاربر بهترین مکانی است که علاوه بر سود بالا، سبک زندگی متفاوتی را نصیبتان خواهد کرد.

تفرجگاه‌های زیبا، مسیرهای پیاده روی و ارتباط جاده‌ای، آن را به یکی از پر رونق‌ترین مکان‌های دبی تبدیل کرده است. علاوه بر این، جاده راس الخور (E44) و جاده ناد الحمار (D62) شاهراه‌های اصلی هستند که منطقه در حال توسعه را به مناطق همجوار متصل می‌کنند. با این همه بیراه نیست که دبی کریک هاربر را شهری برای فردا نام نهاده‌اند.

Creek Harbor

املاک در DUBAI CREEK HARBOR

پروژه‌های دبی کریک هاربر، دارای آپارتمان‌های 1 تا 4 خوابه مشرف به ساحل و خط افق شهر است. در میان تمام مناطق بندر کریک دبی، منطقه مسکونی ساحلی دارای چندین برج از جمله دبی کریک رزیدنس، ساحل گروو کریک، کریک هورایزن، منظره هاربر، کریک اج، لوتوس و کریک ساید 18 است.

یکی از پروژه‌های مسکونی Valo by Emaar Properties است. Valo آپارتمان‌های 1 تا 3 خوابه را در بندر کریک دبی ارائه می‌دهد. آپارتمان‌ها دارای اتاق خواب‌های بزرگ، حمام، اتاق نشیمن، آشپزخانه، سالن غذاخوری و منطقه لابی هستند. ساکنان می‌توانند در بالکن‌های بزرگ این واحد‌ها از منظره آرام بندر لذت ببرند.

مستر پلان بندر نهر دبی ( DUBAI CREEK HARBOR Master Plan)

مستر پلان بندر نهر دبی ( DUBAI CREEK HARBOR Master Plan)

یکی  دیگر از پروژه‌های کریک هاربر، مستر پلان بندر نهر دبی است که طراحی آن را شرکت اعمار برعهده دارد. طرح اصلی 7.3 متر مربع مساحت دارد. فضای مسکونی آن حدود 940000 متر مربع در نظر گرفته شده و فضای تجاری آن 300000 متر مربع است. این پروژه همچنین دارای منطقه فرهنگی و ساحل کریک و باشگاه دریایی خواهد بود.

روند اجاره در بندر کریک دبی

روند اجاره در بندر کریک دبی

روندهای اجاره آپارتمان در بندر کریک دبی عبارتند از:

اجاره آپارتمان های 1 خوابه در بندر کریک دبی بین 75 تا 250 هزار درهم در سال است.
قیمت اجاره آپارتمان های 2 خوابه در بندر کریک دبی بین 66 تا 400 هزار درهم در سال است.
برای اجاره آپارتمان های 3 خوابه در بندر کریک دبی، قیمت ها 160 تا 650 هزار درهم در سال خواهد بود.
اجاره آپارتمان های 4 خوابه در بندر کریک دبی 500 تا 750 هزار درهم در سال است.
آپارتمان های اجاره شده در بندر کریک دبی در 12 ماه گذشته بالغ بر 250 میلیون درهم بوده است.

همچنین  بازدیدکنندگان می‌توانند برای اجاره تاون هاوس نیز اقدام کنند. قیمت اجاره تاون هاوس 2 خوابه در بندر کریک دبی 240 تا 320 هزار درهم در سال است. همچنین می‌توان یک تاون هاوس 3 خوابه در بندر کریک دبی را با 289 هزار تا 700 هزار درهم در سال اجاره کرد. برای کسب اطلعات بیشتر مقاله اجاره ملک در دبی را نیز مطالعه فرمایید.

روند فروش آپارتمان در بندر کریک دبی

روند فروش آپارتمان در بندر کریک دبی

خرید ملک در دبی کریک هاربر و فروش آن، روز به روز بازار داغ‌تری پیدا می‌کند. این همه به سبب سودی است که این داد و ستد در این منطقه در پی خواهد داشت. اما شرط رسیدن به سود، خرید عاقلانه و فروش به هنگام است که تنها تجربه فراوان می‌تواند چراغ راه سرمایه گذاران باشد. پس پیش از هر اقدامی با مشاوران باتجربه و متخصص عربلند مشورت کنید تا به صورت رایگان شما را با بهترین فرصت‌های سرمایه گذاری در دبی کریک هاربر آشنا کنند. به طور کلی قیمت تقریبی ملک در این منطقه چنین است:

برای خرید آپارتمان‌های 1 خوابه در بندر کریک دبی، قیمت 1.28 تا 3.6 میلیون درهم خواهد بود.
قیمت فروش آپارتمان‌های 2 خوابه در بندر کریک دبی 1.83 تا 7.3 میلیون درهم خواهد بود.
قیمت فروش آپارتمان‌های 3 خوابه در دبی کریک هاربر از 2.6 میلیون درهم شروع می شود و تا 12 میلیون درهم می‌رسد.
قیمت فروش آپارتمان‌های 4 خوابه در دبی کریک هاربر از 5.3 میلیون درهم تا 15.3 میلیون درهم شروع می‌شود.
خانه‌های شهری 2 خوابه برای فروش در بندر کریک دبی 3.4 تا 6 میلیون درهم هزینه دارند.
قیمت فروش خانه‌های شهری 3 خوابه در بندر کریک دبی از 4.5 میلیون درهم شروع می‌شود تا 10.5 میلیون درهم.
راه‌اندازی کسب و کار در دبی کریک هاربر

راه‌اندازی کسب و کار در دبی کریک هاربر

بندر کریک دبی همچنین یک مقصد گردشگری است و فرصت‌های تجاری متعددی در این جامعه وجود دارد، بنابراین اگر به دنبال راه‌اندازی یک تجارت در اینجا هستید، مطمئناً کسب و کار شما رونق خواهد گرفت. از سوی دیگر، این منطقه دارای چندین مرکز خرید، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و رستوران است. بنابراین گزینه‌های سرمایه‌گذاری زیادی در آنجا وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید گزینه‌های مزایای مالیاتی را برای سرمایه گذاری در بخش تجاری نیز دریافت کنید. بنابراین مطمئن باشید که کسب و کارتان با رونق بسیاری همراه خواهد بود.

تفریحات در شهری با بهترین زیرساخت‌های اجتماعی

تفریحات در شهری با بهترین زیرساخت‌های اجتماعی

این منطقه  دارای زیرساخت‌های قوی از جمله جاده‌ها، پل‌ها، پارک‌ها و سایر امکانات برای رفاه عمومی است. علاوه بر این، سیستم مدیریت زباله سبب شده تا با منطقه‌ای بسیار تمیز و عاری از آلودگی روبه‌رو باشیم. همچنین می‌توانید در این مکان‌ها وقت بگذرانید:

تمام این دسترسی‌ها  از طریق جاده شیخ زاید به راحتی فراهم است و به شما امکان می‌دهد خیلی زود خودتان را به هر گوشه از این منطقه برسانید:

14 دقیقه تا منطقه صنعتی راس الخور 1 و 2
10 دقیقه تا پناهگاه حیات وحش راس الخور
12 دقیقه تا شهر جشنواره دبی
16 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی
16 دقیقه تا قاب دبی

14 دقیقه تا موزه آینده
25 دقیقه تا موزه دبی
11 دقیقه تا باشگاه گلف البدیا
23 دقیقه تا باشگاه گلف و قایق بادبانی نهر دبی
11 دقیقه تا پارک مرکزی جزیره کریک

سرمایه گذاری در شهر فرداها با عربلند

سرمایه گذاری در شهر فرداها با عربلند

بدون شک، بندر کریک دبی با اقامتگاه های لوکس است و امکانات و خدمات بی پایان، مقصد بسیاری از گردشگران است که همین سرمایه گذاری برای خرید ملک در دبی کریک هاربر  را توجیه می‌کند. از سوی دیگر، نکاتی که در بالا در نظر گرفته شد، گواه بر این است که بندر کریک دبی واقعا مکان بسیار مناسبی برای زندگی است. وجود گزینه های گوناگون برای سرمایه گذاری در کریک دبی ضرورت مشورت با خبرگان این رشته را دو چندان می‌کند. شرکت عربلند آماده است تا ضمن ارائه بهترین پیشنهادهای سرمایه گذاری در منطقه  دبی کریک هاربر، از صفر تا صد این مسیر را همراهتان باشد و شما را از تجربه سالیان دراز فعالیت ملکی در این منطقه بهره‌مند سازد.

پرسش‌های پرتکرار در زمینه خرید ملک در دبی کریک هاربر

ایستگاه مترو کریک در خط سبز، نزدیکترین ایستگاه مترو دبی کریک هابر است که با 13 دقیقه رانندگی قابل دسترسی است.

بندر کریک دبی املاک مسکونی و تجاری گوناگونی را ارائه می‌دهد. در حال حاضر آپارتمان‌های 1 تا 4 خوابه ساخته شده بسیاری برای سرمایه گذاری در دسترس است.

درخواست مشاوره رایگان