خرید ملک در داماک هیلز دبی | بازی گلف در دل صحرا

داماک هیلز شهری در دل دبی که امروزه مقصد بسیاری از علاقه مندان به زندگی در دبی است. در میان مناطق گوناگون شهر دبی، منطقه داماک هیلز با امکانات پیشرفته زندگی، نظر بسیاری از گردشگران، مهاجران و سرمایه‌گذاران را جلب کرده است. در این منطقه زیرساخت‌های زندگی در بهترین شکل ممکن برای ساکنان فراهم است و همین سبب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران در بخش املاک، داماک هیلز را برای خرید ملک در دبی برگزینند.

دسترسی آسان به مناطق گوناگون و لذت بازی گلف در یک منطقه ساحلی، اشتیاق به خرید ملک در داماک هیلز دبی را دوچندان کرده است. با این توصیف، خرید خانه در داماک هیلز دبی بی‌شک سرمایه‌گذاری پرسودی است که در این مقاله از عربلند دلایل آن را با شما در میان می‌گذاریم.

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

داماک هیلز کجاست و چرا برای سرمایه‌ گذاری مناسب است؟

در قلب شهر در حال توسعه دبی لند در نزدیکی جاده شیخ محمد بن زاید، به منطقه‌ای زیبا و سرسبز به نام داماک هیلز بر می‌خوریم. باید گفت برای خرید ملک در داماک هیلز، گزینه های بسیار متنوعی پیش روی سرمایه گذاران قرار دارد. 

همه پروژه‌های این منطقه بر اساس نقشه‌های مدرن طراحی شده و فضایی شیک و راحت را برای زندگی فراهم آورده است. این پروژه‌ها شامل 3008 ویلا و تاون هوس و 4335 آپارتمان یک، دو و سه خوابه است. البته هنوز پروژهای در حال ساخت در داماک هیلز زیبا دیده می‌شود و این پروژه‌های آف پلن، گزینه مناسبی برای خرید اقساطی ملک در دبی هستند. از سوی دیگر زمین‌های گلف سرسبز، پارک‌ها و فضاهای سبز، این املاک مسکونی را احاطه کرده‌اند و بر زیبایی فضای خارجی املاک افزوده‌اند.

خرید خانه در داماک هیلز

شرایط خرید ملک از داماک دبی

تنوع شگفت انگیزی برای خرید ملک در داماک هیلز (‌DAMAC Hills) ارائه شده است. امکان خرید ویلا در دبی، خرید تاون هاوس در دبی در داماک هیلز فراهم است و همگی دارای واحدهایی با طراحی و امکانات ایده‌آل هستند. تمام ساکنان داماک هیلز به راحتی می‌توانند برای ورزش، تفریح و رفتن به رستوران‌ و خرید برنامه ریزی کنند و در کوتاه‌ترین زمان به این اماکن دسترسی داشته باشند. در این بخش برخی از پروژه‌های بینظیر در داماک هیلز را معرفی می کنیم:

پروژه پارک ویلاز

پروژه پارک ویلاز مجموعه ای از خانه‌های لوکس بزرگ سه، چهار، پنج و شش خوابه را شامل می‌شود که در محوطه‌های فضای باز The Park DAMAC Hills قرار دارند. پیمانکار این پروژه، ویلاهای پارک ویلاز را بر اساس استانداردهای روز دنیا برای زندگی خانوادگی در فضای باز طراحی کرده‌اند. این مجموعه از خانه‌های زیبا ساخته شده است که همگی دارای اتاق خدمتکار هستند.

پروژه لاکارته ویلاس

شرکت ساختمانی داماک در ساخت این پروژه، کیفیت را در عالی‌ترین سطح را در دستور کار خود قرار داده است. ماحصل تلاش این شرکت ساخت واحدهایی مجلل است که توسط مناطق سرسبز و پارک‌ها احاطه شده‌اند. خریداران می‌توانند واحدهای 1 تا 4 خوابه مورد نظر خود را با بهترین امکانات در این منطقه خریداری کنند. یکی از ویژگی‌های این پروژه ساخت واحدها بر اساس سلیقه خریدار است.

آپارتمان‌های گلف ویتا

 DAMAC Properties به عنوان پیمانکار پروژه گلف ویتا معرفی شده و این برج مسکونی را با طراحی مجلل در قالب آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه در داماک هیلز، پیش روی خریداران قرار داده است. ساختمانی مدرن د‌ر ترکیب با طبیعتی زیبا که بر جذابیت این پروژه می‌افزاید.

روچستر ویلاز

Rochester Villas  یک پروژه مسکونی با طراحی بسیار زیبا است که در منطقه اصلی داماک هیلز واقع شده. Rochester Villas دارای ویلاهایی با طراحی مجلل است و فضایی به وسعت 59000 متر مربع را در بر می‌گیرد. دسترسی آسان به باشگاه بین المللی گلف ترامپ و  مرکز درمانی از ویژگی‌های این پروژه به شمار می‌آید. این پروژه در جاده ام سقیم واقع شده و به نقاط گوناگون دبی لند دسترسی دارد.

دلایل اصلی برای زندگی در داماک هیلز

بی‌شک برای سرمایه‌گذاری در هر منطقه لازم است تا قابلیت‌های گوناگون محل را در نظر گرفت. در این راستا باید گفت داماک هیلز نیز دارای قابلیت‌هایی است که توجه به آنها ما را در تصمیم برای خرید ملک در داماک هیلز مصمم تر خواهد کرد. در این بخش برخی از این ویژگی‌ها را بر می‌شماریم:

موقعیت مکانی و دسترسی عالی به سایر نقاط شهر دبی

داماک هیلز در جنوب غربی دبی لند قرار گرفته و با معابر اصلی مانند جاده امارات و جاده شیخ محمد بن زاید با شهر ارتباط دارد. فقط کافی است با کمی رانندگی خودتان را به این نقاط برسانید:

  • دبی مارینا: 21 دقیقه
  • مرکز شهر دبی: 24 دقیقه
  • مرکز خرید امارات: 19 دقیقه
  • اقامتگاه ساحلی جمیرا: 24 دقیقه
  • فرودگاه بین المللی دبی: 28 دقیقه

امکانات و فعالیت‌های لوکس در داماک هیلز

داماک هیلز دارای امکانات فوق العاده‌ای است که با هر سبک زندگی همخوانی دارد. از علاقه‌مندان به گلف گرفته تا عاشقان غذا می‌توانند از این فضا لذت ببرند. همچنین تمام امکانات مربوط به ورزش‌هایی مثل فوتبال، بسکتبال و پرورش اندام نیز در این منطقه مهیاست. 

از سوی دیگر سالن‌های Nearby Fitness First نیز خدمات مربوط به زیبایی و مراقبت پوستی را ارائه می‌دهند. به این ترتیب انبوه امکانات رفاهی موجود در داماک هیلز دبی، این منطقه را به انتخابی بی‌دردسر برای لذت بردن از زندگی با کلاس جهانی تبدیل می‌کند.

سرمایه گذاری در داماک هیلز

مراکز خرید در داماک هیلز

وجود مراکز خرید لوکس و برندهای گوناگون، یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از افراد را از دور و نزدیک راهی این منطقه می‌کند. برای نمونه می توان از The Arch Mall و First Avenue Mall نام برد که پس از 17 دقیقه رانندگی می‌توان به این مراکز دسترسی داشت. 

 علاوه بر این، ساکنان فرصت دارند که از مراکز خرید مال مارت و سیتی لند مال بهره‌مند شوند که هر دو را می‌توان در فاصله 15 دقیقه‌ای از این محله یافت. این مراکز خرید مجلل دارای گزینه‌های زیادی برای خرید و تفریح ​​هستند. 

Loreto 1B که در Akoya واقع شده است و تنها 27 دقیقه با ماشین از مرکز داماک هیلز فاصله دارد نیز گزینه مناسبی برای خرید خانواده است.

رستوران‌های داماک هیلز

یکی از جذابیت‌های زندگی در داماک هیلز، انتخاب‌های متنوع رستوران است که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذایی را برای پاسخگویی به همه سلیقه‌ها ارائه می‌دهد. ساکنان به انواع غذاهای بین المللی در رستوران Hessa و رستوران‌های Bakericious دسترسی دارند. ساکنان می‌توانند غذاهای فرانسوی، ایتالیایی یا اندونزیایی را در این رستوران‌ها امتحان کنند.

علاوه بر این، کافه و رستوران فرعون، واقع در 8 کیلومتری این محله، غذاهای اصیل مصری و مدیترانه‌ای سرو می‌کند. 

موسسات آموزشی در داماک هیلز

موسسات آموزشی در داماک هیلز، داماک هیلز را به یک مکانی با سیستم آموزشی متنوع و با کیفیت تبدیل کرده است. مدرسه جبل علی، مدرسه South View و JESS Arabian Ranches، آموزش ابتدایی و متوسطه را ارائه می‌دهند. 

همچنین برنامه‌های درسی از انگلستان، ایالات متحده، هند و کشورهای دیگر در این مدارس تدریس می‌شوند. این مدارس دارای معلمان مجرب و واجد شرایط و همچنین امکانات و فناوری پیشرفته هستند.

 در داماک هیلز مهدکودک‌هایی در نظر گرفته شده که به کودکان 2 ماهه تا 4 ساله آموزش دوران کودکی ارائه می‌دهند. مهدکودک Chubby Cheeks Nursery، Desert Oasis Nursery و Kinder Castle Nursery، معمولاً از برنامه درسی سال‌های اولیه بریتانیا پیروی می‌کنند. 

امکانات ورزشی در داماک هیلز

باشگاه گلف جهانی ترامپ، آموزش‌های گلف مبتدی را ارائه می‌کند، در حالی که The Arena میزبان برنامه‌های آموزشی در زمین‌ها و استخرها است. علاقه‌مندان به گلف، تنیس بازان و علاقه مندان به بدنسازی  نیز از بهترین امکانات در این رشته‌ها بهره‌مند خواهند بود. داماک هیلز با گزینه‌هایی متناسب با هر سن و توانایی، ساکنان را برای سبک زندگی سالم، شاد و متعهد آماده می‌کند. 

خرید ملک در داماک هیلز

انتخاب بهترین چشم اندازها در داماک هیلز با عربلند

داماک هیلز با موقعیت عالی، امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی عالی، استاندارد یک زندگی رویایی را برای خانواده‌ها ارائه می‌دهد. امکانات فراوان و زیرساخت‌های پشتیبانی، این منطقه را به یکی از انتخاب‌های برتر برای سرمایه گذاری و خرید ملک و همچنین اجاره ملک در دبی تبدیل کرده است. 

اگر قصد دارید در یکی از بهترین نقاط دبی آپارتمان یا ویلا خریداری کنید، مشاوران شرکت عربلند آماده‌اند تا سالها تجربه و دانش خود در زمینه خرید ملک در داماک هیلز را در اختیارتان بگذارند تا با چشمانی باز سرمایه گذاری کنید و تجربه‌ای شیرین برایتان برجای بماند.

پرسش‌های پرتکرار در زمینه خرید ملک در داماک هیلز

داماک هیلز 2 ( آکویا اکسیژن) کجاست؟

داماک هیلز 2 یا همان آکویا اکسیژن (Akoya Oxygen) در منطقه آکویا واقع شده است و بخشی از پروژه بزرگ داماک هیلز است و به عنوان یک جامعه مسکونی مجزا با ویژگی‌های خاص خود شناخته می‌شود.

مزایای زندگی در داماک هیلز 2 (آکویا اکسیژن):

محیط زیست پایدار: این منطقه با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و مصالح سازگار با محیط زیست ساخته شده است. فضای سبز گسترده: وجود پارک‌ها، دریاچه‌ها و مسیرهای پیاده‌روی، محیطی آرام و دلنشین را برای ساکنان فراهم می‌کند. امکانات رفاهی لوکس: آکویا اکسیژن دارای امکانات رفاهی متنوعی مانند باشگاه‌های ورزشی، استخرهای روباز، زمین‌های بازی و مراکز خرید محلی است. ویلاهای لوکس: این منطقه عمدتاً شامل ویلاهای مجلل با طراحی مدرن و چشم‌نواز است.

نزدیکترین فرودگاه به داماک هیلز کدام است؟

فرودگاه بین المللی دبی برای ساکنان داماک هیلز بهترین گزینه است. اگرچه فاصله آن حدود 39 دقیقه است، از جاده شیخ محمد بن زاید دسترسی آسانی فراهم شده است.

نزدیکترین بیمارستان به داماک هیلز دبی کدام است؟

مرکز پزشکی آستر با 9 دقیقه فاصله به راحتی در دسترس ساکنان قرار دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.