خرید ملک در دبی هیلز استیت | سرمایه‌گذاری امن در املاک دبی هیلز

دبی هیلز استیت یکی از جذاب‌ترین محله‌های مسکونی در دبی به شمار می‌رود. این منطقه دارای املاک مجلل، محوطه سبز و مجهز به خدمات و امکانات پیشرفته است که دبی هیلز استیت را به یک مقصد سرمایه‌گذاری عالی و یک منطقه مناسب برای خرید ملک در دبی تبدیل می‌کند. تجربه سال‌های اخیر نشان داده که سرمایه‌گذاری در این منطقه بسیار سودآور است و به همین سبب تقاضا برای خرید ملک در دبی هیلز استیت روز به روز در حال افزایش است. 

توجه به جزئیات در ساخت و طراحی هر ملک، تضمین می‌کند که پروژه‌ها از بالاترین استاندارد زندگی برخوردار باشند. در این مقاله از عربلند شما را با چهره واقعی دبی هیلز استیت آشنا خواهیم کرد.

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

شرکت‌های سازنده املاک در دبی هیلز استیت

دبی هیلز استیت، ماحصل سرمایه‌گذاری مشترک بین دو توسعه دهنده پیشرو املاک و مستغلات Emaar Properties و Meraas Holding است. این دو شرکت ساخت و ساز تا کنون پروژه‌های بسیاری را در دبی به خوبی به سرانجام رسانده‌اند. مجموعه‌هایی با هزاران ساختمان مسکونی لوکس، امکاناتی در سطح جهانی و  14.5 میلیون متر مربع محوطه سازی.

موقعیت مکانی دبی هیلز، دسترسی آسان به دیدنی‌های دبی

دبی هیلز استیت با موقعیت استراتژیک در جاده الخیل، از بهترین موقعیت مکانی سود می‌برد. به گونه‌ای که با مرفه‌ترین مناطق مرکزی شهر دبی همسایه است. علاوه بر این، نقاط دیدنی اصلی دبی به‌راحتی در دسترس است. از سوی دیگر، بهترین خدمات حمل و نقل عمومی در منطقه دبی هیلز استیت فراهم شده است و همه ساکنان می‌توانند بدون وسیله شخصی از نقاط گوناگون دبی دیدن کنند.

فاصله دبی هیلز استیت با مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های مهم دبی

با خرید ملک در دبی هیلز استیت، با زیبا‌ترین جاذبه‌های دبی همسایه خواهید شد و از دیدن آنها لذت خواهید برد. برخی از این جاذبه‌ها عبارتند از:

  • برج خلیفه‌: تنها 17 دقیقه با دبی هیلز استیت فاصله دارد.
  • برج العرب:  فقط 16 دقیقه با دبی هلیز استیت فاصله دارد.
  • نخل جمیرا: از طریق جاده ام سقیم فقط 16 دقیقه با دبی هیلز استیت فاصله دارد.

سرمایه گذاری بر روی املاک دبی هیلز استیت

حمل و نقل عمومی در دبی هیلز استیت

حمل و نقل عمومی، گزینه بسیار مهمی است که امروزه در هر جای دنیا یکی از ملاک‌های سرمایه‌ گذاری برای خرید خانه به شمار می‌آید. گزینه‌های متعددی برای حمل و نقل در دبی هیلز استیت در نظر گرفته شده است:

مترو: برای استفاده از مترو، باید از ایستگاه مترو Equity و ایستگاه مترو Mall of the Emirates استفاده کنید.

اتوبوس: اگرچه دبی هیلز استیت ایستگاه اتوبوس ندارد، اما می‌توانید از امکانات حمل و نقل عمومی در محله نزدیک در البرشا (که رسیدن به آن 10 دقیقه طول می‌کشد) استفاده کنید. از این طریق به‌راحتی اتوبوس F36 را سوار می‌شوید و از مکان‌های توریستی دبی دیدن می‌کنید.

انواع املاک برای خرید ملک در دبی هیلز استیت

دبی هیلز استیت نزدیک به 15000 ساکن را در خود جای داده است. در این منطقه بیش از 30000 ویلا و آپارتمان وجود دارد. در دبی هیلز استیت می‌توان به‌راحتی آپارتمان‌های 1 تا 3 خوابه و ویلاهای 3 تا 7 خوابه تهیه کرد. 

آپارتمان‌ها در دبی هیلز استیت

دبی هیلز استیت آپارتمان‌های مدرن 1 تا 3 خوابه را در اندازه‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد. آپارتمان‌ها در این منطقه به طرز هوشمندانه‌ای با نگاه به  آینده‌ طراحی شده‌اند؛ از این‌رو انتظارات گوناگون را برآورده می‌کنند. از سوی دیگر، آپارتمان‌ها با طراحی مدرن ساخته شده‌اند که ظاهری جذاب را پیش چشم می‌گذارند.

در زیر می‌توانید انواع آپارتمان‌ها و قیمت خرید آپارتمان در دبی هیلز استیت  را ببینید که البته قیمت‌ها با توجه به شرایط گوناگون متغیر خواهد بود:

  • 1 خوابه 620,000 درهم تا 2,160,000 درهم
  • 2 خوابه 950,000 درهم تا 350,000 درهم
  • 3 خوابه 1,253,888 درهم تا 3,450,000 درهم

تاون هاوس در دبی هیلز استیت

سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به تاون هاوس می‌توانند این املاک شیک و  امروزی 3 تا 7 خوابه را برای خرید انتخاب کنند. شروع قیمت تاون هاوس در ادامه ملاحظه کنید:

  • 3 خوابه 4,362,500 درهم
  • 4 خوابه 5,300,000 درهم
  • 5 خوابه 7,724,999 درهم
  • 6 خوابه 24,000,000 درهم
  • 7 خوابه 28,000,000 درهم

ویلاهای زیبا‌ی دبی هیلز استیت

تجربه زندگی در یک اقامتگاه ویلایی در دبی هیلز استیت، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. وجود حریم خصوصی و آسایش موارد مهمی هستند که شما را برای سرمایه‌گذاری در این ویلاها ترغیب خواهد کرد. برای خرید ویلا در دبی هیلز استیت به این قیمت‌های اولیه توجه کنید:

  • 3 خوابه 4,362,500 درهم
  • 4 خوابه 5,300,000 درهم
  • 5 خوابه 7,724,999 درهم
  • 6 خوابه 24,000,000 درهم
  • 7 خوابه 28,000,000 درهم

خرید خانه در دبی هیلز استیت

شرکت‌های مهم ساخت و ساز در دبی هیلز استیت

دبی هیلز استیت یک سرمایه‌گذاری مشترک بین املاک Emaar و Meraas Holding است و عمدتاً کارهای عمده املاک و مستغلات را این دو توسعه دهنده پیشرو به سرانجام می‌رسانند. توسعه دهندگان دیگر مانند Ellington Properties نیز در سال‌های اخیر به مشارکت در ساخت پروژه‌ها در دبی هیلز پیوسته‌اند که می‌توان به پروژه گران قیمت Ellington House اشاره کرد. 

پتانسیل سرمایه گذاری در املاک دبی هیلز استیت

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات دبی سودآور است، مناطق خاصی وجود دارد که سرمایه گذاران می‌توانند انتظار بازدهی بالاتری داشته باشند. املاک دبی هیلز یکی از این فرصت‌های سرمایه‌گذاری مولد خواهد بود. دبی هیلز استیت به طور هوشمندانه‌ای با تمام ملزومات اولیه و همچنین رده بالا طراحی شده است و میانگین بازگشت سرمایه 5.83٪ برآورد می‌شود. جدول زیر میانگین ROI برای املاک در دبی هیلز استیت را به طور تقریبی بیان می‌کند:

  • آپارتمان 1 تخته 5.2% در سال
  • آپارتمان 2 تخته 5.1% در سال
  • آپارتمان 3 تخته 5%  در سال
  • آپارتمان 4 تخته 4.9% در سال  
  • ویلاهای 3 تخته 5%  در سال
  • ویلاهای 4 تخته 4.7%  در سال

آینده روشن سرمایه گذاری با عربلند

بدون شک، دبی هیلز استیت منطقه‌ای پرطرفدار برای سرمایه‌گذاران آینده‌نگر است. علاوه بر این، شرایط سازگار با محیط زیست و آرامش حاکم بر آن، یک زندگی استثنایی را به سرمایه گذاران نوید می‌دهد. فضای سبز آن نیز بر جذابیت این منطقه می‌افزاید. اگر می‌خواهید بهترین سرمایه‌گذاری را در بهترین نقطه دبی هیلز داشته باشید مشورت با مشاوران خبره و کارآشنای عربلند را فراموش نکنید و پیش از هر اقدامی از راهنمایی عربلندی‌ها بهره‌مند شوید.

پرسش‌های پرتکرار در زمینه خرید ملک در دبی هیلز استیت

آیا مهاجران می‌توانند در دبی هیلز استیت ملک بخرند؟

بله، دبی هیلز منطقه آزاد است و به مهاجران اجازه می‌دهد تا در اینجا ملکی داشته باشند.

امنیت و حریم خصوصی در دبی هیلز چگونه تامین می‌شود؟

این منطقه به طور شبانه‌روزی توسط نیروهای امنیتی نظارت می‌شود و محیط امن و مطمئنی را برای همه ساکنان تضمین می‌کند.

چرا باید در املاک دبی هیلز سرمایه گذاری کنید؟

اگر به سرمایه‌گذاری در املاک دبی فکر کرده‌اید، یک فرصت طلایی پیش‌رویتان است. اقتصاد قوی، گردشگری پر رونق و پروژه‌های هیجان‌انگیز پیش رو در دبی هیلز استیت، بی‌شک ارزش افزوده املاک در این منطقه را افزایش خواهد داد.

5/5 - (1 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.