خرید ملک در عربین رنچز 3

 پس از اتمام موفقیت آمیز دو فاز اول عربین رنچز، شرکت سازنده املاک اعمار، پروژه عربین رنچز 3 را در سال 2019 راه اندازی کرد. این پروژه در چند فاز در حال توسعه است که از این میان برخی بخش‌ها تقریباً تکمیل شده و برخی دیگر در دست ساخت هستند. 

در مجموع، Arabian Ranches III دارای بیش از 4000 ویلاست که در دسته‌های مجزا، گزینه‌های بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در دبی هستند. ویلاهای لوکس با طراحی مدرن که فرصت بی‌نظیری برای سرمایه‌گذرانی است که به خرید ویلا در دبی علاقه دارند. 

شرکت سازنده املاک اعمار در ساخت این مجموعه‌های ویلایی کوشیده است تا تمام امکانات رفاهی برای یک زندگی ایده آل را تدارک ببیند. در این مقاله از عربلند چگونگی خرید ملک در عربین رنچز 3 را بررسی خواهیم کرد.

درخواست مشاوره رایگان

Emaar Properties و نوآوری در ساخت املاک عربین رنچز 3

ساخت و ساز در املاک و مستغلات دبی هر روز با نوآوری‌هایی همراه است. این بار این نوآوری در ساخت املاک عربین رنچز 3، فضای متفاوتی برای این منطقه پدید آورده استشرکت Emaar ساخت پروژه‌هایی با پرینت سه بعدی را در این منطقه آغاز کرده است. این فناوری برای اولین بار در منطقه Arabian Ranches 3 به اجرا در می‌آید. اعتقاد بر این است که این فناوری نوین، سبب تحول در صنعت ساخت و ساز می‌شود و پیشرفت پروژه‌ها را به طور چشمگیری سرعت می‌بخشد. قرار است با تکمیل پروژه‌ها بیش از 4000 خانه در این منطقه پیش روی سرمایه گذاران باشد. این املاک شامل ویلاهای 3، 4 و 5 خوابه است که در سیزده زیرمجموعه ساختمانی قرار گرفته‌اند. این منطقه گزینه بسیار مناسبی برای خرید اقساطی ملک در دبی است.

Arabian Ranches 3 

حمل و نقل عمومی نزدیک مزارع عربی 3

زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی در Arabian Ranches 3، به سرعت از سوی مسئولان شهری در حال پیگیری و پیشرفت است. بر اساس طرح اصلی متروی دبی، خط آبی مترو به این منطقه خواهد رسید و سهولت در رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی را به خوبی فراهم می‌کند.

Arabian Ranches 3 Dubai که در فاصله کوتاهی از مناطق تکمیل شده قبلی قرار دارد، مستقیماً از جاده امارات (E611) و جاده شیخ محمد بن زاید (E311) قابل دسترسی است و از طریق خیابان شیخ زاید به مناطق مجاور متصل می‌شود.

حمل و نقل خصوصی نیز گزینه‌ای است که می‌توان در این منطقه به راحتی از آن استفاده کرد. وجود دسترسی‌های آسان و همچنین سهولت یافتن جای پارک در Arabian Ranches 3 حمل و نقل با اتومبیل شخصی را آسان می‌کند. به گونه‌ای که هر ملک دارای یک فضای اختصاصی برای 2 تا 3 اتومبیل است.

امکانات رفاهی و مراقبت‌های بهداشتی

امکانات رفاهی و مراقبت‌های بهداشتی

Arabian Ranches 3 دارای پنج ورودی و بسیاری از امکانات رفاهی و لوکس است. پارک‌های وسیع با زمین کریکت و 15 زمین ورزشی از جمله امکانات تفریحی این منطقه به شمار می‌آیند.

ساکنان می‌توانند از سوپرمارکت‌های Greens و West Zone در نزدیکی Arabian Ranches 3 وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند. پس از حدود 13 تا 14 دقیقه رانندگی به این سوپرمارکت‌ها دسترسی خواهید داشت.

 Arabian Ranches 3 در مجاورت دهکده جهانی واقع شده است. دهکده جهانی به‌خاطر اجراهای فرهنگی، نمایش‌های فضای باز و رویدادهای سرگرم‌کننده‌اش برای همه ساکنان دبی و توریست‌های خارجی شناخته شده است. این دهکده شگفت انگیز تنها 6 دقیقه با عربین رنچز 3 فاصله دارد.

مدیکلینیک یا کلینیک آستر از جمله مراکز درمانی است که ساکنان عربین ریچز می‌توانند هنگام نیاز از امکانات پیشرفته آنها استفاده کنند. هر دو مرکز، در فاصله کوتاهی از Ranches III قرار دارند و جزو مراکز بهداشتی پیشرفته دبی به شمار می‌آیند.

مراکز خرید در نزدیکی عربین رنچز 3

مراکز خرید در نزدیکی عربین رنچز 3

دو مرکز خرید Dubai Outlet Mall و Cityland در نزدیکی Arabian Ranches 3 قرار گرفته‌اند. این دو مرکز خرید در بین 10 مرکز خرید برتر دبی جایگاهی ویژه دارند. برای بازدید کنندگان علاقه‌مند به دیدن نمایش در آمفی تئاتر و بازدید از پارک‌های موضوعی، مرکز خرید سیتی لند مکان بسیار مناسبی به شمار می‌آید.

مرکز خرید Outlet Mall با حضور برندهای متفاوت پوشاک، کیف و کفش محل جذابی برای علاقه‌مندان به خرید اینگونه محصولات است. این مرکز خرید یک فودکورت اختصاصی و یک منطقه بازی کودکان نیز دارد.

رستوران‌های نزدیک Arabian Ranches III

رستوران‌های نزدیک Arabian Ranches III

از میان بسیاری از رستوران‌های موجود در عربین رنچز 3‌، برخی از رستوران‌های محبوب عبارتند از Shakespeare and Co ،Paul’s Bakery و Cafe Bateel.  پس از تنها چند دقیقه رانندگی این رستوران‌ها در دسترس شما خواهند بود. البته در طرح گسترش این منطقه، رستوران‌های بزرگ و مراکز خرید گوناگونی پیش بینی شده است که نیاز ساکنان را به خروج از Arabian Ranches 3 برطرف می‌کند.

سرمایه گذاری موفق در عربین رنچز 3 با عربلند

سرمایه گذاری موفق در عربین رنچز 3 با عربلند

Arabian Ranches 3 امروزه به یک فرصت بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. برخی از پروژه‌های این منطقه تکمیل شده و برخی هنوز در حال ساخت هستند. انتظار می‌رود که این منطقه مانند تمام پروژه‌های دیگر شرکت Emaar Properties در دبی، تقاضای زیادی داشته باشد. سابقه درخشان این شرکت و کیفیت بالای ساختمان‌ها از دلایل تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای خرید ملک در این منطقه است. با این حال، مشاوران کارآشنای شرکت عربلند با اشراف کامل بر املاک موجود در این منطقه، در خدمت شما هستند تا با اعتماد بر دانش کارشناسان این شرکت، تجربه‌ای شیرین و موفق از سرمایه‌گذاری در عربین رنچز 3 برایتان برجای بماند.

سوالات متداول در مورد خرید ملک در عربین رنچز 3

Arabian Ranches در نزدیکی جاده امارات و خیابان شیخ زاید واقع شده است.

سرمایه گذاری در ARABIAN RANCHES 3  به دلیل پروژه‌های بسیار متنوع و در عین حال نزدیک بودن به زیرساخت‌های اصلی دبی عالی و جذاب است. هزینه‌های خرید ملک در این منطقه  بر اساس عواملی مانند تعداد اتاق خواب و کل متراژ متفاوت خواهد بود. به طور متوسط هزینه خرید یک ویلای 3 خوابه از 1.4 میلیون درهم تا 1.5 میلیون درهم متغیر است.

در صورت بروز فوریت‌های پزشکی می‌توان به مدیکلینیک یا کلینیک آستر مراجعه کرد. هر دو مرکز، از برجسته‌ترین کلینیک‌ها و بیمارستان های دبی هستند که در فاصله کوتاهی از Ranches III قرار دارند.

در حال حاضر خطوط متعدد اتوبوس‌ از عربین رنچز 3 به نقاط مختلف شهر عبور می‌کنند. و اگرچه ایستگاه مترو به صورت مستقیم در عربین رنچز 3 وجود ندارد، اما ایستگاه‌های مترو نزدیک به این منطقه وجود دارند که با استفاده از اتوبوس یا تاکسی به راحتی قابل دسترسی هستند.

درخواست مشاوره رایگان