خرید ملک در زعبيل

پروژه زعبیل یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های موجود در دبی است که در عین حال محبوبیت بسیاری در میان سرمایه‌گذاران پیدا کرده است. زعبیل که در قلب دبی واقع شده ارتباط بین دبی قدیم و جدید را امکان پذیر می‌کند. این منطقه در نزدیکی بزرگراه شیخ زاید قرار گرفته و به همین دلیل دسترسی به هر نقطه از دبی در کوتاهترین زمان، ممکن خواهد بود و همین موضوع یک امتیاز ویژه برای ساکنان زعبیل و سرمایه گذاران برای خرید ملک در زعبیل به شمار می‌رود. 

از مکان‌های مهم زعبیل می‌توان به فرودگاه بین المللی دبی، DIFC و مرکز تجارت جهانی اشاره کرد. پارک زعبیل یکی از مناطق دوست داشتنی و پر طرفدار به شمار می‌رود. از آنجا که زعبیل یکی از مناطق مورد علاقه سرمایه‌گذاران خارجی برای خرید ملک در دبی است در این مقاله از عربلند به معرفی کامل این منطقه می‌پردازیم.

درخواست مشاوره رایگان

زیر ساخت‌های مناسب و سرمایه گذاری مطمئن در زعبیل دبی

منطقه زعبیل دبی مجموعه‌های مسکونی و تجاری گوناگونی را در خود جای داده است. در این منطقه برج‌های بلند، ساختمان‌های مسکونی و مراکز خرید و تفریحی گوناگونی به چشم می‌خورد. البته مراکز خرید و نمایشگاه‌های بین‌المللی بر جذابیت این منطقه می‌افزاید.

زعبیل در نزدیکی جاده شیخ زاید (E11)، جاده دوم زعبیل (D73) و جاده عودمتا (E66) قرار دارد که همگی از جاده‌های اصلی شهر دبی به حساب می‌آیند. فاصله این منطقه با فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه و تا فرودگاه آل مکتوم 45 دقیقه است.

Arabian Ranches 3 

چرا خرید ملک در زعبيل سودآور است؟

شرکت عربلند لیست کاملی از املاک موجود در زعبیل دبی را در اختیار دارد که راهنمای بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی است. سرمایه گذاران می‌توانند انواع مختلفی از املاک، از جمله آپارتمان، ویلا، خانه‌های دوبلکس و پنت هاوس با تعداد اتاق خواب‌های مختلف را برای خرید انتخاب کنند. 

مقایسه قیمت‌ ملک در دبی به خصوص در منطقه زعبیل در طول سال‌های اخیر نشان می‌دهد که خرید خانه در زعبیل بسیار سودآور خواهد بود. بی‌شک با تکمیل زیرساخت‌ها در این منطقه که به سرعت در حال پیگیری است، افزایش قیمت املاک به طور محسوس رخ خواهد داد که در این مسیر شرکت عربلند از ابتدا تا انتهای سرمایه‌گذاری برای خرید ملک در زعبيل در کنار شما خواهد بود.

انواع واحدهای مسکونی در زعبيل

انواع واحدهای مسکونی در زعبيل

منطقه زعبیل به ویلاهای بسیار لوکس و شاه نشین معروف است. ویلای شاه نشین لاگون متراژهای گوناگونی دارد و با ۴ تا ۵ اتاق خواب طراحی شده و ویلای شاه نشین ساحلی که با فضایی وسیع تمامی امکانات راحتی را در خود جای داده است در شمار این املاک قرار دارند. در طراحی داخلی هر ویلا در منطقه زعبیل از متریال‌های ارزشمندی همچون مرمر ترک، چوب تیره مستحکم و سرامیک‌هایی کم نظیر استفاده شده است. باید گفت دکوراسیون و طراحی داخلی این ویلاها، تلفیقی از سنت و مدرنیته را ارائه می‌دهد.

One Zabeel Apartments یک مجتمع مسکونی با چندین ساختمان مجزا است که One Zabeel Tower 1 و One Zabeel Tower 2 را در برمیگیرد. این مجتمع بزرگ با انواع آپارتمان‌ها در متراژ گوناگون شامل 2500 فضای پارکینگ، فروشگاه مواد غذایی، سالن ورزشی، فضاهای اداری، استخر شنا، اسپا، هتل، تراس پشت بام و سالن ضیافت است که در اختیار همه ساکنان قرار دارد.

برج زعبیل نیز یک آسمان خراش مسکونی 31 طبقه است. از امکانات برج زعبیل می‌توان به استخر، سالن ورزشی مدرن و مجهز، نگهبانی شبانه روزی و فروشگاه در طبقه همکف اشاره کرد. این مجتمع مسکونی فقط آپارتمان‌های دو خوابه و سه خوابه را برای اجاره ارائه می‌دهد. مساحت کل آپارتمان‌های دو خوابه 390 متر مربع تا 400 متر مربع و مساحت آپارتمان‌های سه خوابه از 410 متر مربع تا 530 متر مربع است. میانگین قیمت اجاره سالانه برای یک آپارتمان دوخوابه در برج زعبیل 64 هزار درهم (17 هزار دلار آمریکا) است.

مزایای خرید خانه در زعبیل برای زندگی

مزایای خرید خانه در زعبیل برای زندگی

خرید ملک در زعبيل برای زندگی، از جهات گوناگونی گزینه مناسبی به شمار می‌رود. چرا که امکانات رفاهی زعبیل به گونه‌ای است که از جنبه‌های گوناگون موجب رفاه و آسایش را فراهم آورده است که در این بخش به برخی از این امکانات اشاره می‌کنیم: 

حمل و نقل عمومی در زعبیل دبی

حمل و نقل عمومی در زعبیل دبی

هیچ ایستگاه مترویی در محدوده منطقه مسکونی زعبيل وجود ندارد، با این حال چندین ایستگاه در نزدیکی این منطقه قرار گرفته‌اند. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو عبارتند از: ایستگاه مترو Al Jafiliya، ایستگاه مترو مرکز تجارت جهانی، ایستگاه مترو امارات تاورز و ایستگاه Financial Center 1.

نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس به این منطقه عبارتند از: ایستگاه اتوبوس زعبیل، ایستگاه اتوبوس برج پارک داماک، ایستگاه اتوبوس برج ۱ و ۲ امارات، ایستگاه اتوبوس هتل نووتل و ایستگاه اتوبوس گیت ویلیج. 

مناطق دیدنی در زعبیل

مناطق دیدنی در زعبیل

کاخ زعبیل یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در دبی به شمار می‌رود که محل زندگی نخست وزیر سابق امارات متحده عربی – راشد بن سعید آل مکتوم بوده است. بازدیدکنندگان از این مکان دیدنی می‌توانند از باغ‌های سرسبز که ساختمان‌ها را احاطه کرده‌اند لذت ببرند. چندین مکان دیدنی در نزدیکی منطقه زعبیل قرار دارند که عبارتند از:  برج خلیفه (10 دقیقه با اتومبیل)، برج العرب (20 دقیقه با اتومبیل)، نخل جمیرا (25 دقیقه). ساکنان منطقه دسترسی آسانی به دبی مال و مرکز خرید امارات خواهند داشت.

تمام ساختمان‌های مسکونی در زعبيل دارای فضای پارکینگ هستند. دسترسی ساکنان ویلاها به گاراژهای خصوصی فراهم شده و مکان‌های پارکینگ خیابانی متعددی وجود دارد که اغلب درست در جلوی ملک قرار گرفته‌اند.

پارک زعبیل یکی دیگر از مقاصد محبوب است که فضای سبز وسیعی معادل حدود 45 زمین فوتبال را در برمی‌گیرد. پارک زعبیل با مزارع سرسبز، پیاده‌روی و حتی زمین کریکت، در میان سایر امکانات رفاهی، فرصت‌های فراوانی را برای تفریح ​​در فضای باز و فعالیت بدنی فراهم می‌کند.

دسترسی به کافه‌ها و مراکز خرید در زعبیل

دسترسی به کافه‌ها و مراکز خرید در زعبیل

از آنجایی که این منطقه در مرکز امارات قرار دارد، 5 تا 20 دقیقه طول می‌کشد تا به بزرگترین مراکز خرید و معروف‌ترین رستوران‌ها برسید. نزدیکترین مراکز خرید شامل دبی مال، سوق البهار و WAFI مال است. علاوه بر این، ساحل معتبر جمیرا و ساحل کایت با 15 دقیقه رانندگی قابل دسترسی هستند. مراکز خرید مواد غذایی Al Annam، Shaheen Supermarket LLC و Spinneys 10 نیز در نزدیکی زعبیل قرار دارند و ساکنان می‌توانند به راحتی مایحتاج روزانه خود را تامین نمایند.

ورزشگاه چند منظوره Za’abeel  بیشتر برای بازی‌های فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند تا 8439 نفر را در خود جای دهد. پارک زعبیل نیز یک پارک عمومی بزرگ و مناسب برای پیاده‌روی خانوادگی است و در تمام طول سال باز است. در این منطقه امکانات دیگری از جمله زمین بازی کودکان، مناطق سرپوشیده باربیکیو، مینی گلف، دریاچه قایق‌سواری، کافه‌ها و رستوران‌ها، پیست‌های دویدن، پارک اسکیت‌برد، فضای پارک رایگان، نمازخانه، آمفی‌تئاتر و شهربازی برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

دسترسی آسان به ساحل در منطقه زعبیل

دسترسی آسان به ساحل در منطقه زعبیل

ساکنان منطقه زعبیل به راحتی به دریا و سواحل دسترسی دارند. ساحل کایت و ساحل عمومی جمیرا از بهترین سواحل دبی هستند که رسیدن به هر دو مقصد کمتر از 30 دقیقه طول می‌کشد. امکانات در ساحل کایت شامل ورزش‌های آبی، کایت سواری، غذاهای خیابانی و باشگاه ورزشی در فضای باز است. امکانات رفاهی در ساحل عمومی جمیرا شامل مسیرهای دویدن و دوچرخه‌سواری، اتاق‌های رختکن و مراکز خرید شبانه‌روزی و فروشگاه‌های F&B است.

سرمایه گذاری مطمئن در زعبیل با عربلند

سرمایه گذاری مطمئن در زعبیل با عربلند

دبی در برهه‌های زمانی گوناگون متنوع‌ترین پروژه‌ها را برای سرمایه‌گذاری عرضه می‌کند. یکی از پروژه‌‎های جذاب در منطقه زعبیل دبی قرار دارد که گزینه‌های بسیار جذابی را پیش روی سرمایه گذاران خارجی قرار داده است. اما تنوع گزینه‌ها سبب می‌شود شما در مسیر سرمایه‌گذاری به مشاوری مطمئن نیاز داشته باشید. راهنمایی که تمام زوایای بازار سرمایه‌گذاری مسکن در دبی را بداند و با قوانین خرید ملک در زعبيل آشنایی کامل داشته باشد. شرکت عربلند با سال‌ها  تجربه در این زمینه سرمایه شما را به بهترین شکل ممکن به سودی شایسته می‌رساند.

پرسش های پرتکرار در زمینه خرید ملک در زعبيل

یکی از بزرگترین مزایای سرمایه گذاری در Zabeel موقعیت عالی آن است. این منطقه در مرکز قرار دارد و از سایر نقاط دبی به راحتی قابل دسترسی است. علاوه بر این، یک سبک زندگی مجلل با چندین امکانات رفاهی و فعالیت‌های تفریحی ارائه می‌دهد.

میانگین قیمت ویلاها در زعبیل از 9 میلیون درهم تا 35 میلیون درهم متغیر است، در حالی که قیمت آپارتمان‌ها بین 1.5 میلیون درهم تا 7.5 میلیون درهم است.

بهترین مناطق برای اجاره در منطقه Zabeel 1 و Zabeel 2 هستند. این مناطق ترکیبی از املاک مسکونی و تجاری را در بردارند.

درخواست مشاوره رایگان