خرید تاون هاوس در دبی

دبی در سال‌های اخیر همچنان در مسیر نوآوری و رشد اقتصادی گام بر می‌دارد و بر این اساس سرمایه‌گذاران را از سراسر جهان جذب می‌کند. یکی از جذاب‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال 2024، خرید تاون هاوس در دبی است.  تفاوت اصلی تاون هاوس و ویلا در ظاهر آنهاست. تاون هاوس یک خانه مسکونی است که بخشی به عنوان تراس برای آن در نظر گرفته شده است. در حالی که ویلا یک مجتمع کامل با امکانات رفاهی و حیاط مجزا است.

در این مقاله از عربلند به بررسی موضوع خرید تاون هاوس در دبی می‌پردازیم و به این پرسش پاسخ می‌‌دهیم که چرا خرید ملک در دبی و سرمایه‌گذاری در تاون هاوس دبی یک تصمیم پرسود  است. در ادامه مزایا، روند بازار و عوامل کلیدی در این زمینه را شرح خواهیم داد.

درخواست مشاوره رایگان

چرا در تاون هاوس لوکس دبی سرمایه‌گذاری کنید؟

چرا در تاون هاوس لوکس دبی سرمایه‌گذاری کنید؟

عوامل گوناگونی سبب می‌شود تا سرمایه‌گذاری در بخش تاون هاوس دبی توجیه پذیر باشد. این عوامل عبارتند از:

بازده اجاره بالا

1

بازار املاک و مستغلات دبی بازده اجاره بالایی را در سطح جهان ارائه می‌دهد. بازده اجاره ملک در دبی اغلب بین 5 تا 8 درصد متغیر است. تاون هاوس‌های دبی به‌ویژه، به دلیل ترکیبی از فضای لوکس و راحتی کامل، تقاضای بالایی دارند که البته بازگشت سرمایه قابل‌توجهی را نیز به ارمغان می‌آورند.

موقعیت استراتژیک

2

تاون هاوس در دبی اغلب در مناطقی قرار گرفته‌اند که دسترسی‌های بسیار راحتی به نقاط دیگر شهر دارند.  دسترسی عالی به مراکز تجاری اصلی، مدارس، امکانات مراقبت‌های بهداشتی و مراکز سرگرمی از امتیازات این مناطق به شمار می‌آید. مکان‌هایی مانند جمیرا (JVC)، مزارع عربی، میدان و املاک دبی هیلز،  مناطق  مهمی برای  خرید تاون هاوس در دبی به شمار می‌آیند.

امکانات رفاهی درجه یک

3

سرمایه‌گذاری برای خرید تاون هاوس، به معنای دسترسی به امکانات رفاهی در سطح جهانی است. مناطقی که تاون هاوس‌ها در آن قرار گرفته مجهز به پارک‌ها، امکانات ورزشی، استخرهای شنا، فروشگاه‌های گوناگون و رستوران‌های درجه یک هستند که کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد و املاک را برای اجاره‌کنندگان و خریداران بسیار جذاب می‌کند.

سرمایه گذاری بدون مالیات

4

معافیت‌های مالیاتی دبی یک مزیت قابل توجه برای سرمایه گذاران است. هیچ مالیات بر دارایی یا مالیات بر سودی وجود ندارد. این مزیت مالی، دبی را به مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاران جهانی تبدیل می‌کند. جهت مطالعه بیشتر مقاله مالیات در دبی را مطالعه کنید.

ثبات و ایمنی

5

دبی به دلیل ثبات سیاسی و نرخ پایین جرم و جنایت شهرت دارد و آن را به محیطی امن و مطمئن برای ساکنان و سرمایه گذاران تبدیل کرده است. این ثبات، سرمایه گذاران را برای خرید تاون هاوس در دبی راغب‌تر خواهد کرد.

نوآوری و رشد آینده

6

دبی همیشه در خط مقدم نوآوری قرار دارد. با پروژه‌های بزرگ و پیشرفت‌های زیرساختی متعدد آینده، شهر به طور مداوم در حال توسعه است. این رویکرد آینده نگر، رشد بلندمدت را تضمین می‌کند و ارزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را افزایش می‌دهد.

انواع تاون هاوس در دبی

انواع تاون هاوس در دبی

انواع مختلفی از تاون هاوس برای فروش در دبی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی هستند. با توجه به میزان بودجه و نیاز خود، می‌توانید تاون هاوس مورد نظر خود را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. برخی از محبوب‌ترین انواع تاون هاوس‌ها در دبی عبارتند از:

تاون هاوس‌های لوکس: این گزینه‌ها مخصوص کسانی است که  به زندگی لوکس و شیک علاقه دارند. این املاک با تمام وسایل گران قیمت عرضه می‌شوند و اغلب دارای استخرها و باغ‌های خصوصی هستند.

تاون هاوس‌های سنتی: تاون هاوس سنتی در دبی اغلب در محله‌های قدیمی‌تر واقع شده‌اند. بسیاری از سرمایه گذاران زندگی در یک محیط صمیمی و اجتماعی را دوست دارند که این مهم را می‌توان در بخش سنتی شهر شاهد بود.  یکی دیگر از مزایای این تاون هاوس ها وسعت قابل توجه آنها برای یک زندگی راحت است.

تاون هاوس چند طبقه: در این تاون هاوس‌ها که به صورت عمودی بر روی هم قرار گرفته‌اند، هر خانواده ورودی اختصاصی خود را دارد. تاون هاوس اشتراکی، فرصتی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند تا  با استفاده کامل از فضا و با لحاظ کردن حریم خصوصی، در کنار هم زندگی کنند.

مناطق محبوب برای خرید خانه‌های شهری در دبی

مناطق محبوب برای خرید خانه‌های شهری در دبی

برخی مناطق دبی را می‌توان مناطق هدف برای خرید تاون هاوس در نظر گرفت که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

JVC

اگر قصد خرید خانه شهری در دبی را دارید، منطقه جمیرا را فراموش نکنید. منطقه JVC یکی از نقاط کلیدی فروش تاون هاوس در دبی است. JVC به برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های دبی از جمله مرکز شهر دبی و ساحل جمیرا نزدیک است.

شهر ورزشی دبی

شهر ورزشی دبی، محل استقرار برخی از بهترین امکانات ورزشی جهان و مرکزی برای آموزش و تمرین ورزشی است. در این منطقه نیز تاون هاوس‌های با کیفیت به چشم می‌خورند که می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری به شمار آید.

پالم جمیرا

این منطقه یکی از منحصر به فرد‌ترین مناطق دبی برای خرید تاون هاوس است. خرید تاون هاوس در این منطقه به شما امکان می‌دهد تا از دیدن مناظر باشکوه و ابدی دریا و ساحل لذت ببرید.

ARABLAND

هزینه‌های خرید تاون هاوس در دبی

میانگین قیمت یک تاون هاوس در دبی 2.5 میلیون درهم است. اگر چه به طور کلی قیمت‌ ملک در دبی بسته به اندازه، موقعیت و امکانات ملک متفاوت است، اما این رقم مناسبی است که می‌توانید هنگام بودجه‌بندی به آن توجه کنید.

هزینه‌های دیگری نیز در رابطه با خرید تاون هاوس در دبی وجود دارد، مانند حق تمبر که 4 درصد ارزش ملک است، هزینه‌های ثبت نام که 2 درصد ارزش ملک است و کمیسیون نماینده که معمولاً 2 درصد در نظر گرفته شده است. هنگام بودجه بندی برای خرید تاون هاوس، مهم است که به یاد داشته باشید که این هزینه‌های اضافی می‌تواند به سرعت افزایش یابد.

بنابراین مهم است که آنها را در بودجه کلی خود لحاظ کنید. هزینه دیگری که باید هنگام خرید تاون هاوس در دبی در نظر گرفت، هزینه نگهداری سالانه است. هزینه‌های تعمیر و نگهداری، بسته به اندازه و امکانات توسعه می‌تواند متفاوت باشد، اما معمولاً از 3000 تا 5000 درهم در سال متغیر است.

پیشنهاد مطالعه: پیش خرید خانه در دبی

عوامل کلیدی که باید هنگام خرید تاون هاوس در دبی بدانید

عوامل کلیدی که باید هنگام خرید تاون هاوس در دبی بدانید

لازم است سرمایه‌گذاران هنگام خرید تاون هاوس در دبی به این نکات مهم توجه داشته باشند:

مکان: موقعیت تاون هاوس بسیار مهم است. مناطقی مانند جمیرا ویلج سیرکل، عربیان رانچس و دبی هیلز استیت به دلیل موقعیت استراتژیک و امکانات رفاهی، مورد توجه هستند. نزدیکی به مدارس، بیمارستان‌ها و مناطق تجاری، ارزش ملک را افزایش می‌دهد.

شهرت سازنده: در املاکی که توسط سازندگان معتبر ساخته شده است سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، Emaar Properties به دلیل تعهد خود به استانداردهای کیفیت  مشهور است و یکی از پیمانکاران خوشنام در دبی به شمار می‌آید.

تحقیقات بازار: برای درک روند فعلی، قیمت‌گذاری و پیش‌بینی‌های آتی، تحقیقات بازار کاملی انجام دهید. این جست‌و‌جوها به شما کمک می‌کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید و املاکی با بالاترین پتانسیل رشد را شناسایی کنید‌. در این مسیر، مشاوران ما در شرکت عربلند راهنمای مطمئنی برای شما خواهند بود.

تاون هاوس ها را با مشورت عربلند انتخاب کنید

بی‌شک خرید تاون هاوس در دبی یک سرمایه‌گذاری عالی است. اگر به سرمایه‌گذاری در دبی فکر می‌کنید یا قصد زندگی دارید، خرید تاون هاوس می‌تواند شما را به خواسته‌هایتان نزدیک کند. از سوی دیگر، اجاره دادن این املاک نیز سودی قابل توجه را نصیبتان خواهد کرد.

نکته مهم در این میان توجه به زیرو‌بم‌های خرید تاون هاوس در دبی است که تنها با کمک یک مشاور توانا می‌توانید از آن مرحله با موفقیت گذر کنید.

مشاوران شما در شرکت عربلند آماده‌اند تا تجربیات ارزنده خود در زمینه خرید تاون هاوس در دبی را به طور کامل در اختیارتان بگذارند تا خریدی مطمئن و پرسود را تجربه کنید.  

درخواست مشاوره رایگان

پرسش‌های پرتکرار در زمینه خرید تاون هاوس در دبی

پرسش‌های پرتکرار در زمینه خرید تاون هاوس در دبی

میانگین قیمت فعلی یک خانه شهری در دبی در حدود 3,000,000 درهم است. با این حال، قیمت‌ها ممکن است به دلیل عوامل مختلفی مانند اندازه، وضعیت و موقعیت ملک، کمتر یا بالاتر از حد متوسط ​​باشد.

بله. این قابلیت برای شما وجود دارد که تغییراتی در تاون هاوس خود پس از خریدن آن ایجاد کنید و ملکتان را با شرایط زندگی مناسب سازی نمایید. با این حال، رعایت مقررات محلی و دستورالعمل‌های املاک برای دریافت تأییدیه‌های لازم برای هرگونه تغییر یا نوسازی ضروری است. 

تاون‌ هاوس‌ها برای به حداکثر رساندن فضا طراحی شده‌اند و اغلب شامل دیوارهای مشترک می‌شوند. در تان هاوس‌ها، تراس‌ها در حکم حیاط کوچک به شمار می‌آیند. با این حال، ویلاها با زمین‌های بزرگتر، معمولا سطح بالاتری از حریم خصوصی را نسبت به تاون هاوس ها ارائه می‌دهند.