خرید اقساطی ملک در دبی | پیش خرید خانه در دبی با طرح off plan

خرید ملک یکی از مهم‌ترین سرمایه گذاری‌ها در زندگی هر فرد است. در حال حاضر، بسیاری از کشورها برنامه‌های مالی مختلفی را ارائه می‌کنند تا روند خرید مسکن برای ساکنان محلی و خارجی‌ها مقرون به صرفه‌تر شود. امارات نیز از این قاعده مستثنی نیست. املاک زیادی در دبی برای خرید اقساطی وجود دارد که به پروژه‌های off plan شهرت دارند. بر اساس این شرایط، شما می‌توانید برای خرید ملک در دبی، با پیش پرداخت درصدی از ارزش واقعی ملک، در برنامه خرید اقساطی ملک در دبی شرکت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. در این مقاله از عربلند با چگونگی خرید اقساطی خانه در دبی آشنا می‌شوید.

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

شیوه‌های گوناگون خرید اقساطی ملک در دبی

خرید اقساطی آپارتمان در دبی که آن را طرح off plan می‌نامند، به گونه‌ای است که شما می‌توانید برای پیش خرید خانه در دبی اقدام کنید. املاکی که در این طرح قرار می‌گیرند را می‌توان به دو شکل تهیه کرد. پروژه‌هایی که هنوز آغاز نشده‌اند و هیچ ساخت و سازی بر روی زمین صورت نگرفته است یا پروژه‌هایی که در مراحل آغازین ساخت و ساز قرار دارند.

انتخاب واحد برای خرید اقساطی آپارتمان در دبی

وقتی د‌رحالت عادی تصمیم دارید ملکی را خریداری کنید، مشاور املاک برای شما قرار بازدید ملک را تنظیم می‌کند تا شما از نزدیک واحد مورد نظر را ببینید و تصمیم نهایی را برای خرید بگیرید. اما در خرید اقساطی ملک در دبی این امکان وجود ندارد. شما می‌توانید طرح  ملک را از روی کاتالوگ‌ها و 3D های ساخته شده توسط مهندسان مشاهده کنید. البته این اطمینان وجود دارد که ملکی که در آینده تحویل خواهید گرفت شامل تمام امکانات وعده داده شده در کاتالوگ‌ها و طرح‌های اولیه است. گاهی هم هنگام تحویل گرفتن ملک به سبب با کیفیت‌تر بودن آپارتمان نسبت به آنچه در 3Dها دیده بودید، شگفت‌زده خواهید شد.

مطالعه کنید: روش‌های سرمایه گذاری در دبی | مالیات در دبی

پرداخت اقساط در پروژه‌های off plan

شیوه پرداخت در پروژه‌های off plan متفاوت است. به گونه‌ای که نوع پرداخت اقساطی از یک شرکت سازنده تا شرکت سازنده دیگر و حتی از پروژه‌ای تا پروژه‌ای دیگر متفاوت است. مثلا اگر یک شرکت سازنده سه پروژه C ,B ,A  را در دست ساخت داشته باشد، ممکن است شیوه پرداخت در پروژه A با پروژه B کاملا متفاوت باشد. 

حتی این احتمال وجود دارد که در پروژه A شیوه پرداخت هر کدام از واحد‌ها و طبقات نیز با هم فرق کند. پس شرکت‌های سازنده هر کدام استراتژی متفاوتی را در دریافت اقساط  دنبال می‌کنند که پس از برگزاری جلسه می‌توانید اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.

پرداخت به صورت اقساطی تا زمان تحویل ملک در دبی

در یک نگاه کلی می‌توان گفت برای خرید اقساطی ملک در دبی، شرکت‌های سازنده طبق قرارداد مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت خواهند کرد. برای مثال 20 درصد کل مبلغ اصلی ملک را دریافت می‌کنند و از این پس شما به عنوان صاحب این ملک در دبی شناخته خواهید شد. باقی مانده مبلغ را نیز به صورت اقساط ماهیانه باید بپردازید که میزان آن بر اساس اصول شرکت خواهد بود.

برخی شرکت‌ها ممکن است پس از دریافت پیش پرداخت تمام مبلغ باقی مانده را تا زمان تحویل کلید قسط بندی کنند و پس از پرداخت آخرین قسط کلید خانه را به شما تحویل دهند. اما برخی شرکت‌ها شیوه دیگری برای خرید اقساطی ملک در دبی دارند. به گونه‌ای که مثلا 80 درصد مبلغ تا زمان تحویل قسط بندی می‌شود و شما برای دریافت کلید خانه در دبی باید 20 درصد باقیمانده را یک جا بپردازید.

اگر خریدار و سازنده با طرح پرداخت 60:40 به توافق رسیدند، خریدار باید 60 درصد را به صورت اقساطی پرداخت کند، در حالی که 40 درصد مابقی پس از تحویل ملک پرداخت می‌شود.

نسبت این طرح پرداخت ثابت نیست و از سازنده‌ای به سازنده دیگر متفاوت است. با این حال، اغلب می‌توانید طرح را در نسبت‌های (10:90 | 20:80 | 40:60 | 50:50 | 60:40 | 70:30 | 25:75 ) پیدا کنید. 

        

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

خرید اقساطی خانه در دبی با حمایت دولتی

خبر خوب این است که مسئولان شهر دبی تدابیری را برای حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران خارجی تدارک دیده‌اند تا شما بتوانید با خیالی کاملا آسوده سرمایه‌گذاری خود را برای خرید اقساطی خانه در دبی انجام دهید.

 بر این اساس، تمام هزینه‌هایی که بناست برای پیش پرداخت یا به صورت ماهیانه بپردازید به حساب دولتی واریز می‌شود و هیچ پولی در ابتدا در اختیار شرکت سازنده قرار نمی‌گیرد. این موضوع سبب می‌شود تا دولت بر پیشرفت پروژه‌ها بر اساس تعهدات شرکت با خریدار، نظارت کامل داشته باشد. 

هم زمان با تکمیل هر بخش از پروژه، دولت مبلغ لازم را به حساب پروژه‌ها واریز می‌کند و این روند منظم تا پایان پروژه همچنان ادامه خواهد داشت. این طرح دولت یکی از مهمترین ملاک‌هایی است که شما را برای خرید اقساطی ملک در دبی ترغیب خواهد کرد. به این ترتیب امکان سودجویی و تخلف در قرارداد از سوی شرکت‌ها به صفر می‌رسد.

مزایای خرید اقساطی ملک در دبی

طرح خرید قسطی ملک در دبی، یک برنامه جذاب خرید ملک در دبی است که مزایای قابل توجهی را ارائه می‌دهد. خریدار به جای پرداخت یکجا کل هزینه ملک، مدتی فرصت دارد مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کند. همچنین می‌توانیم این مزایا را برای خرید اقساطی در دبی برشماریم:

خرید بدون بهره: خرید اقساطی خریدار را از بار مالی اضافی رها می‌کند. به طور سنتی، خرید ملک شامل بازپرداخت سود وام مسکن یا کمیسیون به بانک‌هاست. به لطف این برنامه، سرمایه‌گذاران بهره‌ای پرداخت نمی‌کنند که خرید را مقرون به صرفه‌‍‌تر و راحت‌تر می‌کند.

شرایط پرداخت انعطاف پذیر: خریدار می‌تواند یک برنامه مناسب برای مشارکت در مسکن انتخاب کند که با توانایی‌های مالی او مطابقت دارد. انعطاف‌پذیری در انتخاب سررسید بدهی، عاملی جذاب برای بسیاری از سرمایه‌گذاران بالقوه است.

سود سرمایه بالا: روند اخیر املاک و مستغلات در امارات نشان می‌دهد که بخش املاک و مستغلات همچنان قوی است و امارات متحده عربی به ویژه دبی را به عنوان یک مکان عالی برای سرمایه گذاری در ملک قرار می‌دهد. علاوه بر این، خرید شما می‌تواند حتی در بازار off plan جذاب‌تر باشد.

دریافت وام مسکن برای پیش خرید اقساطی آپارتمان در دبی

 شما می‌توانید برای پیش خرید آپارتمان در دبی، وام مسکن بگیرید. اگرچه، باید توجه داشته باشید که حداکثر نسبت وام به ارزش ملک، برای وام مسکن در طرح off plan، پنجاه درصد است. علاوه بر این، برخی از بانک‌ها در مورد انواع املاک و پروژه‌هایی که می‌توانند واجد شرایط وام مسکن باشند، الزامات خاصی دارند. از سوی دیگر، گرفتن وام مسکن برای املاک خارج از طرح یک جنبه منفی دارد؛ زیرا ممکن است واجد شرایط طرح‌های پرداخت و تخفیف‌های ارائه شده توسط سازندگان برای پرداخت اقساط نباشید.

مطالعه کنید: مناطق آزاد دبی برای خرید ملک

  فرصت خرید اقساطی ملک در دبی را با عربلند از دست ندهید

دبی به عنوان یکی از امن‌ترین و پایدارترین شهرهای جهان از نظر اقتصادی، دارای پتانسیل عظیمی برای سرمایه گذاران است. برای مطالعه بیشتر مقاله بررسی رونق بازار املاک دبی را مطالعه کنید. پیش خرید آپارتمان در دبی فرصت‌هایی را برای کسب درآمد بالا از اجاره ملک در دبی یا فروش مجدد فراهم می‌کند. در این میان یافتن مشاوری امین و با تجربه می‌تواند بسیاری از مراحل خانه‌دار شدن شما و اخذ اقامت دبی با خرید ملک را تسهیل کند. مشاوران شما در شرکت عربلند با افتخار آماده‌اند تا تمام تجربه خود را از آغاز روند انتخاب طرح‌های off plan تا عقد قرارداد در اختیارتان بگذارند. ما با تکیه بر رضایت  و اعتماد شما در این مسیر به صورت استوار ایستاده‌ایم.

شرایط پرداخت اقساط در پیش فروش آپارتمان در دبی چگونه است؟

پیش خرید آپارتمان در دبی شرایط پرداخت متفاوتی دارد و به پروژه و سازنده آن بستگی دارد. حتی در یک پروژه، ممکن است شرایط پرداخت یک واحد با واحد دیگر متفاوت باشد. ولی به طور کلی یک مبلغی به عنوان پیش پرداخت پرداخته می‌شود و باقی مبلغ قسط بندی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت شوید و از طریق پر کردن فرمی که مشاهده می‌کنید با مشاورین عربلند در ارتباط باشید.

چه تضمینی وجود دارد که بعد از پیش خرید خانه در دبی، ملک خود را تحویل بگیریم؟

تمام مبلغ پیش پرداخت و اقساط واریزی شما به یک حساب دولتی واریز می‌شود و دولت کاملا بر روند پروژه نظارت دارد. شرکت سازنده موظف است پروژه را به مرحله‌ای که وعده داده است برساند سپس با ارائه فاکتور هزینه‌های انجام شده را از حساب دولتی برداشت کند. این روند تا زمان تحویل ملک، به صورت مرحله به مرحله ادامه می‌یابد. بنابراین تمامی پول‌های پرداختی شما در حساب دولتی املاک و اراضی دبی در امنیت کامل قرار دارد.

4.5/5 - (22 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.