ارزانترین محله‌ های دبی [معرفی گزینه های مقرون به صرفه برای ایرانیان]

وقتی برای اولین بار به دبی می‌روید تصورتان این است که وارد شهری پرزرق و برق می‌شوید که فقط برای زندگی افراد ثروتمند بنا شده است، اما واقعیت این نیست. دبی نیز با تمام نمود خارجی پر زرق و برقش محله‌هایی دارد که با ترکیبی معمولی پیش روی شماست.

 این مکان‌ها به عنوان ارزانترین محله‌های دبی گزینه‌های بسیار خوبی برای خرید خانه در دبی و زندگی هستند که می‌توانید علاوه بر سکونت در نزدیکی محله‌های مدرن، سرمایه کمتری برای اقامت در این شهر صرف کنید. در این مقاله کارشناسان شرکت عربلند، لیستی از ارزان ترین مناطق دبی برای خرید و اجاره ملک در دبی را به شما معرفی خواهند کرد. همچنین اگر قصد سرمایه گذاری در دبی را دارید برای پیدا کردن مناسب‌ترین پروژه با بودجه خودتان از لینک زیر افدام کنید.

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

خانه‌های مقرون به صرفه در محله‌های ارزان دبی

بیش از 80 درصد از ساکنان دبی را خارجی‌هایی تشکیل می‌دهند که به طور دائم در امارت زندگی می‌کنند یا مسکن اجاره می‌کنند. به لطف سیاست‌های دولت، سرمایه گذاران بین المللی بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات محلی هستند. انتظار می‌رود با توجه به قوانین ویزای طلایی امارات که اخیراً تجدید نظر شده است، تقاضا برای املاک و مستغلات در امارات به رشد پیوسته ادامه دهد. با وجود اینکه دبی یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی است، اما هنوز هم می‌توانید مسکن مقرون به صرفه در این شهر پیدا کنید. اگر شما نیز می‌خواهید بر روی ملک سرمایه گذاری کنید و به دنبال مناطق مسکونی مقرون به صرفه در شهر هستید، این بررسی برای شما جالب خواهد بود. همچنین مطالعه مقاله محله‌ های ایرانی نشین دبی نیز خالی از لطف نیست.

القصیص، شلوغ و با اصالت

القصیص یک منطقه مسکونی شلوغ است که در قسمت شرقی دبی واقع شده است. در این محله فرهنگ‌های متنوعی زندگی می‌کنند. همچنین می‌توانید طیف متنوعی از غذاها، سرگرمی‌ها و گزینه‌های خرید را پیدا کنید. زندگی در این محله، انتخابی مقرون به صرفه برای کسانی است که برای اولین بار خانه خریداری می‌کنند یا حتی قصد اجاره موقت خانه را دارند.

شهر بین المللی، دهکده جهانی

همانطور که از نام آن پیداست، شهر بین المللی یک دهکده جهانی است، با بخش‌های مسکونی به نام کشورهایی مانند انگلستان، چین و مراکش. اگر به دنبال مقرون به صرفه بودن و تنوع فرهنگی هستید، مکانی عالی برای زندگی پیش روی شماست. مکانی که هم دیدنی است و هم محلی مناسب و بسیار مقرون به صرفه برای زندگی به شمار می‌آید.

جمیرا ویلیج سیرکل (JVC)

JVC یک منطقه مناسب خانواده با حس حومه شهر است. مجموعه‌ای از آپارتمان‌ها و خانه‌های شهری با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه را در خود جای داده که می‌توان هر واحد را با قیمتی مناسب تهیه کرد. به علاوه، منطقه جمیرا به مناطق محبوبی مانند دبی مارینا و پالم جمیرا نزدیک است و شما می‌توانید به راحتی از امکانات این مناطق نیز استفاده کنید.

مطالعه کنید: گران ترین محله‌های دبی

دیسکاوری گاردنز

دیسکاوری گاردنز یک منطقه سرسبز در قلب شهر است. این منطقه بزرگ و آپارتمان‌های یک خوابه‌اش را بسیاری از خارجی‌های علاقه‌مند به دبی می‌شناسند. خرید خانه در این منطقه یکی از گزینه‌های همیشگی کسانی است که با سرمایه کم قصد اقامت یا سرمایه گذاری در دبی را دارند. این منطقه همچنین مرکز خرید ابن بطوطه، یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است.

دبی سیلیکون واحه

دبی سیلیکون در واقع یک پارک فناوری است که در دل منطقه مسکونی قرار گرفته و کارکردی دوگانه دارد. اگر از علاقه‌مندان به فناوری هستید یا در صنعت IT کار می‌کنید، مکان بسیار خوبی برای زندگی است. امکانات موجود در این منطقه می‌تواند برای عاشقان فناوری و نوجوانانی که می‌خواهند به تازگی آموزش‌های  IT را دنبال کنند جذاب خواهد بود.

الورقاء، همسایه فرودگاه

الورقاء یک منطقه مسکونی آرام است که در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. مجموعه‌ای از ویلاها و آپارتمان‌های مقرون به صرفه در این منطقه به چشم می‌خورد. شاید همسایگی در فرودگاه برای خیلی‌ها خوشایند نباشد، اما تجربه زندگی در این مکان از زبان ساکنان مثبت ارزیابی می‌شود. خرید آپارتمان‌های دو خوابه الورقاء، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاران خواهد بود.

البرشا، مقرون به صرفه و محبوب

البرشا یک منطقه مسکونی محبوب است که به‌خاطر گزینه‌های مسکن مقرون به صرفه و نزدیکی به مرکز خرید امارات شناخته می‌شود. همین نزدیکی به مرکز خرید سبب شده تا بسیاری از تازه واردان، این منطقه را با خانه های ارزانش برای خرید و زندگی انتخاب کنند.

شهر ورزشی دبی

اگر از علاقه‌مندان به ورزش هستید، شهر ورزشی دبی مکان مناسبی است. مجموعه ای از آپارتمان های مقرون به صرفه و مشرف به زمین‌های گلف سرسبز و استادیوم‌های ورزشی که منظره‌ای دلپذیر را فراهم آورده است. اگر می‌خواهید از ورزش دور نمانید و در قلب ورزشی‌ترین منطقه دبی زندگی کنید، فرصت خرید خانه در این منطقه را از دست ندهید.

مشاوره رایگان با مشاورین عربلند

دیره، محله‌ای در دل سنت‌ها

دیره یکی از قدیمی‌ترین محله‌های دبی است که به خاطر بازارهای سنتی و خیابان‌های شلوغش شهرت دارد. مجموعه‌ای از آپارتمان‌های مقرون به صرفه در این منطقه به چشم می‌خورد که می‌تواند مورد  توجه علاقه‌مندان به مکان‌های سنتی قرار گیرد. با خرید خانه در محله دیره از امتیاز زندگی در محله‌ای آباد بهره مند می‌شوید.

نطالعه کنید: مناطق آزاد دبی برای خرید ملک

النهضه و دسترسی به شارجه

النهضه یک منطقه مسکونی است که در مرز دبی و شارجه واقع شده است. این شهر به دلیل گزینه‌های مسکن مقرون به صرفه و دسترسی آسان به هر دو شهر شناخته شده است. از آنجا که بسیاری از متقاضیان اقامت در دبی، شارجه را برای محل کار انتخاب می‌کنند، خرید خانه در این مکان می‌تواند آنها را از مزایای زندگی در دبی و نزدیکی به محل کار، هم زمان بهره‌مند سازد.

فرصت خرید خانه در ارزان ترین محله های دبی

خرید اولین خانه شما یک قدم بزرگ و پیدا کردن محله مناسب بسیار مهم است. دبی طیف وسیعی از محله‌های مقرون به صرفه را ارائه می‌کند که سبک‌های زندگی و سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد. از تنوع فرهنگی شهر بین المللی گرفته تا واحه سرسبز دیسکاوری گاردنز، گزینه‌هایی برای همه وجود دارد. بنابراین، چه از علاقه‌مندان به فناوری، چه از طرفداران ورزش یا از طرفداران معماری سنتی باشید، مطمئناً مکانی را برای زندگی شاد خواهید یافت.

5/5 - (4 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ملک در دبی، اخذ اقامت و کسب درآمد دلاری از طریق اجاره ملک دارید کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان حرفه‌ای ما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.